• 1
  • 2
2009-08-22, 21:37
Medlem
Dudemaisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Trodde frst du var samma person. Brjade nstan skratta. ver tv och ett halvt r fr att klara spelet!

Du ska dda alla tre samtidigt genom att ladda upp den dr attacken vargen har. D dr alla p samma gng (om de str tillrckligt nra) och ingen uppvcker ngon.

jah fan vad skoj s lnge och bara klarat frsta gtt :P
r det den som man trycker p b s ,am fr en svart cirkel runt sig :S
har fan frskt allt men utan resultat ska jag var rlligt vet jag inte rikigt vad det r fr attack vargen har
Citera
2009-08-22, 21:59
Bannlyst
Finns ju fullstndiga guider i internet.. bara att googla
Citera
2009-08-23, 09:19
Medlem
Dudemaisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Finns ju fullstndiga guider i internet.. bara att googla
jo jag har kolla p de men det str ju inte exact hur man gr det r ju det som r problemet ljust nu att jag inte vet hur man gr attacken
Citera
2009-08-23, 12:56
Medlem
Hll in B s laddar midna upp en attackring p marken. Se till att alla fiender r i ringen samtidigt. Slpp sedan B och Link kommer hoppa rund och dda alla fiender.

Du behver dock inte se till att dda alla p en gng. Huvudsaken r att det inte str en fiende ensam kvar. Allts kan du dda fiender en och en tills det r tv kvar. Dessa tv ddar du samtidigt.

Nu i brjan r det oftast bara 3, men d det r fler kan det vara bra att veta att man inte behver dda alla p ett slag.
Citera
2012-07-11, 20:35
Medlem
Hej,

Jag behver hjlp, har verkligen fastnat. Man kan sga att jag r p kapitel 9, har varit uppe i vattendomnen och sen gjort en bttur ner.

Nu ska jag prata med Golden Wolf och sen lra mig back slice, men det krvs att jag behver en skld. Jag hade en skld innan men den brann upp (den som r av tr).

Jag har frskt ta mig tillbaka till Kakariko och kpa dr, men alla ingngar verkar stngda. Broar rasade till exempel. Jag har frskt leta i slottet om dr finns frsljningsstlle men inte vad jag kan hitta, jag har varit uppe i domnen igen men de hyrde bara ut btar.

r det ngon som varit i samma sits? Ngon som har frslag?
Jag r inte Wolf-Link annars hade jag kunnat Warpa mig tillbaka, men kan inte det nu nr jag r Human-Link.

Tack,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in