Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-15, 13:56
Medlem
var det inte problem med grooming som habbo hade svårt att hantera/moderera?
Citera
2021-11-15, 14:08
Medlem
Är Habnite något "scam" för att utvinna kryptovaluta på vår hårdvaras bekostnad?
Citera
2021-11-15, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluseaty
Är Habnite något "scam" för att utvinna kryptovaluta på vår hårdvaras bekostnad?

De tror jag inte, är inte insatt i det så mycket själv habnite, men skulle aldrig våga mig sätta in mig i det heller, då de kan finnas bakvägar med det också.
Citera
2021-11-23, 22:57
Medlem
Logga in på Habnite.se nu!

Det är fan aktivt, vi behöver fler spelare!

Hade varit kul och få det och bli lite som gt!
Citera
2021-12-18, 10:20
Moderator
^Eazs avatar
Sammafogade trådar om Habbo/habbo revival då vi inte behöver en massa trådar om samma sak.

Bytte även namn på tråden till "Stora och enda Habbo tråden"

/Mod
Citera
2022-01-04, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Vad gick detta spelet ut på ? Såg ut som en efterbliven version av tibia har jag för mig . Var det ett äventyrs spel där man gjorde uppdrag eller var det mer som ett socialt nätverk där man bara lallade runt ?

Lite mer så. Virtuel chat.
Citera
2022-01-05, 01:17
Medlem
Är det fortfarande krig mellan utlänningar och svenskar på retro-hotell? Minns att det var det på gthotell. Sen var jag förvånad över att det var så mkt invandrare på såna spel, känns ju bara som att svenskar sitter vid datorn
Citera
2023-01-17, 00:45
Medlem
Hade slösat pengar när jag var yngre på möbler och plötsligt stängdes svenska hotellet ner - borde ju få pengarna tillbaka eller nåt men sulake gjorde ju ett rån där mot ungdomar
Citera
2023-02-17, 00:40
Medlem
Alltid lika kul när man av nostalgiska själv går in på habbo.com och ser när man reggade sig vilket är exakt 20 år sedan i augusti.
Citera
2023-04-28, 01:10
Medlem
Hej, jag spelar fortfarande habbo.com och har börjat göra en samokka maze remake. Någon som vet nån information över huvud taget om Lajms, Olle-ost eller samokka? Hade varit kul att komma i kontakt med någon av dom på nåt sätt!
Citera
2023-10-26, 21:14
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isresq
Hej, jag spelar fortfarande habbo.com och har börjat göra en samokka maze remake. Någon som vet nån information över huvud taget om Lajms, Olle-ost eller samokka? Hade varit kul att komma i kontakt med någon av dom på nåt sätt!

Haha, vilken nostalgi du väcker! Stora människor i sina lilla värld man hängde på back in the days. Har för mig att Ghost(en annan habbo-chef?) hade ett identiskt rum på den fortfarande existerande habbo.com. Finns den kvar tro och under vilket namn?
Citera
2023-11-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isresq

Hängde mycket med dom back in the days, spelade från dec 2003 till 07, som mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in