Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-25, 19:59
Bannlyst
En riktig skitfilm. Hela inramningen r komisk och alla floskler samt klicher gr den till en tvttkta latrintunna. Kan inte lta bli att sitta med ett leende nr jag ser denna skitrulle. Hur fan kan man producera sdant skrp?
Citera
2010-05-26, 02:55
Medlem
Murkrets Frstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
En riktig skitfilm. Hela inramningen r komisk och alla floskler samt klicher gr den till en tvttkta latrintunna. Kan inte lta bli att sitta med ett leende nr jag ser denna skitrulle. Hur fan kan man producera sdant skrp?

Tillt mig begagna mig av den gamla forumklyschan +1.

F. r Persbrandt kraftigt verskattad.
Citera
2010-05-26, 15:59
Medlem
wonderlands avatar
Sg den p tv4plus hr om natten, den var precis s vrdels som jag frestllde mig, klippningarna var bara irriterande. T.ex. nr polisen och den utfrgande satt i ett rum med fyllt med rosvaser (vilket man sg direkt) s klipptes det till en stillbild av en rosvas innan hon frgade "om hon gillade blommor" eller vad det nu var...varfr klippa s vertydligt, varenda jvel ser rosorna i rummet.

Skdespeleriet frn nstan samtliga var under all kritik...trodde faktiskt det var mer av en budgetfilm men tydligen inte d det i originalartikeln nmndes att den var planerad som en trilogi...ja det gick ju kpprtt t helvete.
Senast redigerad av wonderland 2010-05-26 kl. 16:13.
Citera
2010-11-02, 14:49
Bannlyst
En otroligt usel film.

Man skms ver att vara svensk.

Jgarna tex r en mycket BRA och vlgjord svensk actionfilm, Gangster r pinsamt dlig.
Citera
2010-11-02, 22:45
Medlem
perezhiltohs avatar
Flopp
Citera
2024-11-20, 20:38
Haha jag tittar p den nu!
Har den p dvd. Fick den i present fr ngra r sen.

Vldigt konstig film. Bl.a. hade huvudpersonen en telefon frn 20-talet p sitt kontor, trots att det ska frestlla nutid.
Mrks att de velat gra Gudfadern p svenska.

Den hr filmen kom visst ut 2007, men jag kom att tnka p filmen Nattbuss 900-nnting, och den kom p 90-talet har jag fr mig.
Senast redigerad av Ardunonjavlabatman 2024-11-20 kl. 20:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in