• 5
  • 6
2006-12-29, 00:09
Medlem
Sneaky?s avatar
seriöst vilken mes du är. skit i den subban, vilken slyna. men måste säga att det är nog lite ditt fel med efter som du va så lat. du kanske inte knulla henne rätt och gav det hon ville få. så hon vill kanske försöker glömma dig och det förstår jag, hon har nog tänkt om. va tror du själv att du skulle velat ha en brud som kastar apelsiner i golvet och sparar pengar till en wii konsol.. 20 år. ta kör kort istället.
Citera
2006-12-29, 00:10
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Jahapp, då var det bara till att gratulera att du redan har kommit ur kärlekssorgen efter 4-5 dagar. Det är väldigt få förunnat

En enkel observation jag gjort genom livet: det är skillnad på kärlek och kärlek.
Eller rättare sagt, vad folk anser kärlek vara.
I det här fallet så lät det inte direkt som om det funnits nån djupare kärlek dem emellan, men det kanske bara är jag som är cynisk.

Själv har jag genomlidit stora kärlekssorger ett par gånger i livet, där man känt sig som om man låg längst ner i ett hål och bara väntade på att de skulle börja skyffla över en med jord...inget att rekommendera.
Fast idag är man ju äldre, vilket både är på gott och ont.
Man faller inte lika djupt längre, känns det som, vilket givetsvis beror på att man vet vad som kan hända om man låter sig falla hän ordentligt.
Tråkigare givetsvis, men samtidigt skyddar man sig mot en hel del otrevligheter.
Citera
2007-01-01, 11:44
Medlem
SNIFF2s avatar
Men Wii är inte ens värt det... om du har ca 6k så räcker det inte speciellt länge... Får du mer pengar så spara dem... Gör inget dumt som gör att du måste ta en massa lån.
Citera
2007-01-01, 16:52
Medlem
erthjernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
jag har kvar nyckeln och ska hämta mina möbler, dator osv. 2 veckor efter nyår.

allting stod på henne, lägenheten, internetet, telefonen osv, eftersom ja inte hade fast jobb när jag bodde där.

efter hon gjort slut drog ja till min hemstad igen 12mil bort.nu sitter ja här utan lägenhet / jobb.har ingen annanstans å ta vägen förutom min mammas soffa

Om du fortsätter att tjata om en jävla hårddisk och lite pengar kommer hon förmodligen bara hålla inne på det längre, och du lär aldrig få se hårddisken eller varken pengarna. Jag tror att hon faktiskt inte ens har planer på att ge dig dem tillbaka, hon verkar inte ha något intresse av att försöka vara vän med dig om hon skickar såna sms. Så ge upp, sluta gnäll över töntiga materiella ting och försök skaffa dig ett jobb istället.
Citera
2007-01-01, 17:36
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erthjerna
Om du fortsätter att tjata om en jävla hårddisk och lite pengar kommer hon förmodligen bara hålla inne på det längre, och du lär aldrig få se hårddisken eller varken pengarna. Jag tror att hon faktiskt inte ens har planer på att ge dig dem tillbaka, hon verkar inte ha något intresse av att försöka vara vän med dig om hon skickar såna sms. Så ge upp, sluta gnäll över töntiga materiella ting och försök skaffa dig ett jobb istället.
http://www.flashback.org/showpost.p...7&postcount=58
Citera
2007-01-01, 17:40
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
har jag aldrig sagt nåt om...
men man kan väl säga att jag är mindre patetisk nu iallafall, som vissa sa tidigare.

Njae, både du och ditt ex är rätt patetiska faktist men det är ju bra att du fick provanställning i alla fall. Se till och sköt den så kan vi ju diskutera detta igen om en sex månader eller så.

Efter denna tid lär du förhoppningsivs skämmas när du läser ditt inlägg igen om att du egentligen bara ville ha tillbaka din 120 GBHD för att hon inte skulle kunna ladda ner Greys Anatomy...

Dagens ungdomar!
Citera
2007-01-06, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skanker
Du låter faktiskt som nån superloser... arbetslös, hemlös o sitter o drömmer om en wii console... Folk garvar nog oftast åt dig o inte med dig.
Din tjej förtjänar fan både sakerna och en ny kuk slapptask.

Äh, jag tycker synd om snubben, det där lär knappast hjälpa honom.
Citera
2007-01-06, 01:13
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Så basicly så är du en lat loser utan pengar som skriker elaka saker till din tjej? Och nu undrar du om du kan "hämnas" genom att ta tillbaka en hdd, herregud en vacker dag blir ni vuxna bägge två och får riktiga problem!

Word!
Citera
2007-01-06, 01:33
Bannlyst
d ä o moget o slänga apelsin på golv! tkr synd om tjej för hon få stå ut med dej! du bete dej som tolv åring!
Citera
2007-01-06, 01:38
Bannlyst
Men snälla lilla...

- Skit i disken...
- Skit i henne...
- Hitta en annan brud...
- Det finns nya diskar och Damer överallt...
Citera
2007-01-06, 02:35
Medlem
jeanclaudes avatar
Dra med dig några kumpaner och ta det som finns av värde i hennes lägenhet.
Citera
2007-01-06, 02:36
Medlem
jeanclaudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roguebratdahood
d ä o moget o slänga apelsin på golv! tkr synd om tjej för hon få stå ut med dej! du bete dej som tolv åring!

Ja... Hur fan kan du kasta en apelsin i golvet?! Är du tokig eller?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in