• 2
  • 3
2007-01-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitz
Haha hgstadiekrlek det ordet gillade jag, Nej det r det inte.. r ngra r ldre n det

I s fall r du efterbliven. ckliga jvla sm idiotfjortisar som har brjat befolka Flashback. Kan ni inte bara d, era sm missfoster? Ni har inget att bidra med. Sjlv r du reggad i januari, har redan 36 inlgg och allt r trams. Frsvinn hrifrn, ditt lilla krk.
Citera
2007-01-03, 21:08
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknikjävel
Vilken vrld lever du i? skulle grna vilja beska den

Gr bara fint det. Glm bara inte att ta p dig gonbindel och hrselskydd, samt plocka av allt vasst ssom nitblten och liknande. Annars spricker bubblan fortare n kvickt - tyvrr
Citera
2007-01-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ja det ska jag
hon glnser min pojkvn r bst i vrlden p wow (exempel) och jag som har en fot inastt i den vrlden vet att det inte r s.

Fl mig Brje!

:smart: (sorry, jag kunde bara inte lta bli)
Citera
2007-01-03, 21:34
Mitt tips r att visa henne dina skills i wow och bestm en mexican-stand-off med snubben, sen nr du knckt han s vinner du tjejen. r det inte s det brukar vara p film?

Men serist, varfr pracka p hon snubbar om du vill ha hon sjlv, det r ju bara att gra det svrt fr sig sjlv.
Citera
2007-01-03, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
I s fall r du efterbliven. ckliga jvla sm idiotfjortisar som har brjat befolka Flashback. Kan ni inte bara d, era sm missfoster? Ni har inget att bidra med. Sjlv r du reggad i januari, har redan 36 inlgg och allt r trams. Frsvinn hrifrn, ditt lilla krk.

Bad inte om dina sikter, man kan undra vem som r 14 r
Citera
2007-01-03, 23:01
Medlem
onits avatar
Vanta pa din tur? Ni verkar ju inte vara sa gamla sa den kommer kanske.
Citera
2007-01-04, 00:38
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta

ppp, nu tar vi det lite lugnt hr, tycker det borde finnas tv regler nr det gller dissningar.

1. Man skter det p ett snyggt stt, med s mycket frolmpning men med s lite fula ord som mjligt, inga "ditt jvla krk" "missfoster" etc.
Det snker stmningen rejlt och det kar ju inte ens tankar om din IQ heller fr den delen.

2. Man skall vara befogad med dissningen, vilket du verkligen inte r d du
a) kallar han omogen nr du nickar It_is_MY_fitta
b) klagar p att han inte varit hr tillrckligt lnge nr du har varit hr i fga 6 mnader.
c) klagar p hans antal inlgg nu r du har vldigt f sjlv.
d) gnller p helt orelevanta grejer.

hopp, orka leka mod igentligen men vafan ngon mtta fre ju vara....
Citera
2007-01-04, 03:42
Medlem
massivs avatar
du vet. r tjejen vldigt kr i sin pojkvn och hon r rtt normal utav sig (vanlig tjej typ) s kommer detta nog inte bli ngot fr dig.

Sg att du lyckas f dom att gra slut. Och hon kommer givetvis vara kr nr dom gjort slut. D kanske du fr vnta iaf minst 2 mnader tills hon r redo fr nytt? Och kommer du verkligen vara intresserad utav denna tjejen minst 2 mnader till?

Sen, tnk. Bara TNK om hon kommer p att det r du. Din chans r dd.

Palla frstra fr andra? Leta nya. Vrlden r full med bitches
Citera
2007-01-04, 03:45
Medlem
massivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
c) klagar p hans antal inlgg nu r du har vldigt f sjlv.

Jag tror han syftar p att han skriver som fan fr att komma upp i inlgg.
Citera
2007-01-04, 04:39
Medlem
Bernard_Blacks avatar
Citat:
Saken r den att tjejen som jag lnge har kmpat fr har skaffat sig en pojkvn Nu s vill jag vara lite sm taskig och f dom att separera, b.la. fr att han ljuger fr henne hela tiden och jag vill inte sga ngot till henne fr hon antagligen kommer hata mig d (tjejer..) och sen sjlvklart fr att jag vill ha ett kort i leken igen.
Han r grymmt avundsjuk av sig. Testade lite enkelt han brjade tvila p henne och tjata om att hon r otrogen. Ngon som har ngra tips?

Grna lite serisa svar. Och jag kan svara p denna frgan med en gng som jag misstnker kommer komma upp

"Fan vad taskigt hur skulle du knna dig om ngon gjorde s mot dig?" D r mitt svar: Jag skulle inte bry mig, jag blir inte avundsjuk p minsta lilla.

Tacksam fr svar! //Slitz
Den finns en bok som heter Hmnden r ljuv. I den ska det tydligen finnas en guide till hur du fr ett par att gra slut med varann
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in