• 1
  • 2
2007-01-05, 22:06
Medlem
öhh om ni läser 1 gång till så kanske.

detta skedde alltså med ett par dagars mellanrum.

först skrev ja väl typ fitta när jag losa, vilket är likvärdigt med fan
skriva att man alltid blir riverknullad vad är stötande ide?
skriva kuk ess kommer alltid samma här vad är så stötande?
och sen efter nån sjuk utdragningen hade jag dragit ut mig men ditt rövhål hur spelar du.

inte driekt så jag sitter å mordhotar folk osv ichatten som jag sett eller skriver nåt rasistiskt

leder man med 95-96% å blir utdragen säger man saker drar man ut nån så hårt lär man kunna ta att man påpekar att de spelar dåligt å slänger ut sig nån skit. klarar man inte av de förstår jag faktiskt inte hur man kan ha ett fungerande liv i dagens sexsistiska samhälle.
Citera
2007-01-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toker!!!

och sen efter nån sjuk utdragningen hade jag dragit ut mig men ditt rövhål hur spelar du.

inte driekt så jag sitter å mordhotar folk osv ichatten som jag sett eller skriver nåt rasistiskt

leder man med 95-96% å blir utdragen säger man saker drar man ut nån så hårt lär man kunna ta att man påpekar att de spelar dåligt å slänger ut sig nån skit. klarar man inte av de förstår jag faktiskt inte hur man kan ha ett fungerande liv i dagens sexsistiska samhälle.
Kan du inte prova att använda samma språkbruk mot din chef eller arbetskamrater så får vi se hur det går?

"Men fitta, jag orkar inte gå på kukmöte halv nio på morgonen ditt rövhål."
Citera
2007-01-05, 22:17
Medlem
men lol är folk svårt läsa? de olika svordomarna har används vid olika tillfällen under flera dagar. och ja de tror jag skulle fungera.
Citera
2007-01-05, 22:20
Medlem
cecels avatar
klart att alla KLARAR AV att höra sånt, men det behöver inte vara mindre otrevligt bara för det. jag brukar till exempel för mig själv skrika åt tomtar jag spelar mot ibland, när jag tycker att dom har helt sinnessjuk tur och bara spelar på det, men jag skulle aldrig skriva "men din jäävla turfitta" i chatten

tycker såna som du bidrar till en dålig stämning, och sånt är ju sällan kul.
Citera
2007-01-05, 22:22
Medlem
Marulks avatar
Citat:
men lol är folk svårt läsa? de olika svordomarna har används vid olika tillfällen under flera dagar. och ja de tror jag skulle fungera.

Hur skulle svordomarna fungera menar du ?
Skulle du avskräcka fiskarna från att satsa på rivern ?
I längden tjänar man på det iaf , du kommer vinna oftare än fiskarna om du sitter med bra kort inför rivern.

Eller tänkte du att svordomarna skulle sätta dig i respekt hos dina motspelare ? I såna fall får du nog tänka om.
Citera
2007-01-05, 22:32
Medlem
techno_the_kings avatar
Varför inte bara skriva
"DIN JÄVLA KUKSUGARE SPELAR DU FRAM TILL RIVERN SÅ DÖDAR JAG DIG"
el något sånt kanske kan avskräcka lite har dock aldrig prövat kanske ska pröva..
Citera
2007-01-05, 22:34
Medlem
nej jag vet att de inte hjälper och självklart sätter de mig inte i respekt men ibland är de otroligt jävla jätte frusterande att vara bästa spelaren vid bordet och konstant bli utdragen, man spelar så de inte får pottodds för 5öre och ofta får man in stålarna på turn till 95-96% favvo dvs de har 2-3outs och självklart klonkar dom gång på gång.

då slinker de ur lite grodor, spelar extremt mycke poker och de dagligen säkert +8timmar dag, sett folk skriva de mesta i chatten och i jämförelse så blir jag bara chockad vet folk som mordhotat skrivit extremt rasisiska saker osv men de har ändå fått behålla chatten.

även om man går + ilängden så vore man extremt jätte mycke mer + om man slapp alla sjuka utdragningar mest där jag förlorar pengar och de är en läcka jag inte kan täta de stör mig nåt enormt.

förlorar jag potter som är 60/40 fine coinflip nästan men när man leder med närmare 90 och de är så oftast blir de extremt jobbigt och man blir förbannad.
Citera
2007-01-05, 22:56
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:

Att du ens får spela där??

Brukar få sådana kommentarer när jag spelar pengarna av motspelarna.
Det är så fruktansvärt patetiskt. Alltid när jag förlorar en stor pott grattar
jag personen ifråga eftersom han kunde slå mig. Önskar han lycka till i fortsättningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in