Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-23, 20:52
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Han driver ingen firma, men jobbar som säljare Europeiska Motor i Täby.

http://www.toyotacenter.nu/public/do...39&parent02=10

Kör han något nu mera?
Citera
2007-04-24, 00:51
  #14
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Kör han något nu mera?

Nej, det är länge sedan han lade av. Det är möjligt att han har köpt någon hoj för att motionsåka men det är inget jag har hört något om
Citera
2007-04-24, 20:53
  #15
Medlem
tjohos avatar
Jörgen Huvell totaldominerar SM-serien i Supermotard har jag för mig.
Citera
2007-04-24, 23:37
  #16
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Jörgen Huvell totaldominerar SM-serien i Supermotard har jag för mig.

Jag var inne på SVEMOs sida och du har helt rätt. Det gör mig lite förvånad eftersom jag träffade Huvell för ett par år sedan. Då sade han att han skulle lägga av pga tidsbrist.
Citera
2011-01-16, 13:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Sairanen

haha, kanske lite sent ute, men vad vill du veta?

Inte så mycket motocross längre, håller träning en gång i veckan i MxIndoor under vintern. Det är väl det. Men är självklart fortfarande väldigt intresserad, var b.la på lag vmet i USA 2007 och 2010

Privat är det väl ganska normalt, jobbar rätt mycket, bygger på huset, små pillar med crossbussen/husbilen som han byggde för ett par år sedan, umgås med familj, vänner osv..

Och vilka han fortfarande har kontakt med från sin tid vet jag inte riktigt, inte så insatt i 80-talets cross då jag inte levde då Men Kenneth Jansson vet jag iallafall, tror han heter det i efternamn? Även lite med Dick men mest när de träffas på banan och sådant
Citera
2024-07-02, 19:14
  #18
Medlem
Bumpar tråden som är 14år gammal. Dick griberg var den största talangen när vi som körde på 80talet. Dick blev svensk j-mästare 83 16år. Hade han satsat på fysträningen så hade Dick blivit en världsförare. Han förlorade inte ett enda heat i 80cc. Även Jörgen gson gustavsson var väldigt duktig. 80talet för oss unga som körde motocross var den bästa tiden i mitt liv, jag tror många andra säger samma sak. En annan tid ett annat liv.
Citera
2024-07-03, 11:09
  #19
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Bumpar tråden som är 14år gammal. Dick griberg var den största talangen när vi som körde på 80talet. Dick blev svensk j-mästare 83 16år. Hade han satsat på fysträningen så hade Dick blivit en världsförare. Han förlorade inte ett enda heat i 80cc. Även Jörgen gson gustavsson var väldigt duktig. 80talet för oss unga som körde motocross var den bästa tiden i mitt liv, jag tror många andra säger samma sak. En annan tid ett annat liv.

Aldrig försent att kliva på igen..
Eller var det just 80talet som var bra?
Citera
2024-07-03, 13:09
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christer-ulfbaage
Aldrig försent att kliva på igen..
Eller var det just 80talet som var bra?
Ja det var nog så att Sverige var på 80talet en stornation i motocross, så det blir lite nostalgiskt. Jo jag har faktiskt tittat på en begagnad hoj. Men jäklar vad dyrt det har blivit bara dom senaste åren på begagnad marknaden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in