2000-08-14, 20:31
Medlem
En pundare sa till mig att när han inte hade röka så brukade han torka dom där bannan snörerna som sitter i mellan bannanen och skalet.
Och har även hört ifrån andra ställen att det skulle fungera som ett rus.
Men är det lönt att prova det?
Citera
2000-08-14, 20:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Fråga: Bannan snöre

Vad tror du!!
Citera
2000-08-14, 21:47
Medlem

Hmm.. de låter väll lite väl drastiskt...
torkade banan skal ??
nej nej, ja e ingen expert men jag e inte så high på den idén...
/Raoul
Citera
2000-08-14, 22:32
Medlem

Hm, det var länge sedan jag hörde talas om det, men det är faktiskt sant. Det ger en viss rusningseffekt men om jag kommer ihåg rätt så finns det risk att bli blind / skada ögonen om man röker det. Myt fakta vem vet?
Citera
2000-08-14, 23:32
Medlem

nä det ger inte alls någon efeckt. myhten kommer från hippies som brukade blanda "banan snören" med gräs för att få det extra psychadeliskt. jag har provat att röka banan snören rent och med gräs och det ger inte ett skit...
mvh Dub
Citera
2000-08-15, 00:29
Medlem

Jaojamän! Det är fan det bäste som finns! Löööövar. ...Jävla dumhuve!
Fattar du inte att pundaren är din vän, att han inte vill att du ska börja skjuta
Citera
2000-08-15, 10:05
Medlem

Ja... Som sagt, det är en myt och jag tycker det är dax att avliva den nu. Ingen forskare har hittat något DMT liknande, vilket det ju sägs att det ska innehålla.
På nätet hittade jag en guide som sa att man ska lösa upp skiten i zippobensin och Eter, sedan röka kristallerna... VAD FAN TROR DU MAN RÖKER DÅ???
Citera
2000-08-15, 13:07
Medlem

Jag lade en gång en klick sperma i min spliff, fan vad det gnistra men det slog som fan. om du vill kan jag komma o spruta i din
Citera
2000-08-15, 16:49
Medlem

hmmm.. det är sant att "snören" innehåller naftalen-triacetyl-diod-cyklotron-mossad syra. Jag har provat å fy fan va väck man blev. Prova det! Du kommer allltid att ångra dig!

CK

Citera
2000-08-15, 18:56
Medlem

Detta kallas Yellow Mellow och är en av de vanligaste myterna och vandringssägnerna. Det har ingen effekt alls, är mest äckligt i halsen.

De effekter som en del säger sig ha upplevt är placebo, alltså inbillning. D v s ett psyke som så gärna VILL att man påverkar sig själv. De funkar inte alls i ensamhet. Är det ett gäng som gör det ihop så peppar man varandra och ökar på inbillningseffekten.

Din kompis är nog lite pundig, dvs gör vad som helst för lite drog :-)
Citera
2000-08-15, 18:59
Medlem

Testa och rök post-it lappar, fy fan vad hög man blir! Andra saker man kan göra är att att köpa hem lite öl av märket Foster, av det kan man nämligen framställa LSD!

Men vill man ha *riktigt* jälva roligt så kan man ta en stol som går att snurra på och be en kompis snurra stolen i c:a 35 minuter. Jävlar vad yr i bollen man blir!

Citera
2000-08-15, 20:35
Medlem

Brap for president!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in