• 4
  • 5
2000-08-28, 16:15
Medlem
ALLA röker!

Jo fråga på så svarar jag.
Jag undrar bara vilka frågor i denna tråd som du inte fått svar på.
Citera
2000-08-28, 21:03
Medlem
ALLA röker!

Du e ju otrolig man frågar om något, och får några frågor (som inte besvarar en, som best) till svar. sen när man frågar om svar (igen) så undrar du om vilka frågor det är!. har du knarkat i dej en hel del droger som har "fuckat" din hjärna eller???
Citera
2000-08-28, 22:07
Medlem
ALLA röker!

Nej, jag bara undrar, mycket Stillsamt och vänligt - vilka frågor du vill ha svar på? Men du kanske har glömt bort det?

De frågor jag "Kräver" ovan är för övrigt inte från dig utan från någon som kallar sig "amsterdamaged". men ni kanske är samma person?
Jag ställer den igen:

"Säg mig "amsterdamaged" - varför ska MenTal "stå för vad hon säjer" med sitt namn medan du inte ska göra det? Vad är det för moraliska rättigheter du har som inte hon har? "
Citera
2000-08-28, 23:52
Medlem
ALLA röker!

Nej, jag bara undrar, mycket Stillsamt och vänligt - vilka frågor du vill ha svar på? Men du kanske har glömt bort det?
-Bubblo
Ser du det själv? du svarar hela tiden med fler och fler frågor!!!!
Om du verkligen vill svara på några frågor varför läser du inte igenom vad som har sagts och sedan besvarar dem??

Jag vet att alla frågor inte va till mej men jag förstår ärligt talat inte varför alla utom du ska svara på frågor.

men ni kanske är samma person?
-Bubblo
Nej amsterdamege och jag är inte samma person, varför skulle vi va det?
men det e ganska skojj att se att du tilltalar en person i plural
Citera
2000-08-29, 09:32
Medlem
ALLA röker!

Men vad SYSSLAR du med Dub Sac?
Nu gör jag det "igen", jag ställer en fråga:
"Vilka frågor är det jag inte har besvarat?"

Nu ska du inte bli arg för att jag ställde en fråga, det räcker att du besvarar frågan, så får ju jag reda på vilka frågor du anser att jag inte har besvarat - och så kan jag besvara dem!

Smart, eller hur!?!?!?
Citera
2000-08-29, 13:26
Medlem
ALLA röker!

Vem har sagt att jag är arg? kaske lite irreterad men inte arg!
frågorna står klart och tydligt, om du verkligen är seriös med att vilja svara på frågorna så är det inget problem för dej, men ärligt talat så börjar jag tröttna på att ha den här sortens konversationer med dej ändå så jag bryr mej facktiskt inte om du svarar på dem eller ej!!, fan om du känner för det släng ut några till frågor som svar.

ha ett trevligt liv, Dub "Sooper" SaCC
Citera
2000-08-30, 12:30
äldre konto (old)
Ej medlem
ALLA röker!

Ni har tappat tråden....
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera