• 1
  • 2
2000-08-26, 21:27
Medlem
Danmark <=> Sverige

Sprayburk med cannabisdoft vore en skoj leksak på resorna över sundet.. :-)
Citera
2000-08-27, 15:20
Medlem
Danmark <=> Sverige

Varför inte tända lite cannabisrökelser för hundarna...
Citera
2000-08-27, 21:01
Medlem
Danmark <=> Sverige

Är ni smarta eller? ni tror inte att tullarna själva kommer att vilja kolla er då om ni stinker gräs???
Citera
2000-08-28, 02:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Danmark <=> Sverige

när jag åkte finlandsfärja för ett tag sen så hade dom koll med hundar. jag hade haft en knarre i busskortet som jag rökte på båten. när jag gick förbi hunden nosade den som fan på fickan jagb hade busskortet i. så visst känner dom.....
Citera
2000-08-28, 14:34
Medlem
Danmark <=> Sverige

Dub. Jag fattade inte riktigt vad du menade med ditt inlägg efter mitt men om du trodde att jag gjorde mig lustig över dig så är svaret nej. Det verkar som en ganska smart ide att ha "vanliga" hundar på sökningar istället för riktiga knarkhundar. Säg den smugglare som inte blir nervös när en hund går omkring och sniffar på hans saker när han har 20 gram röka i fickan!

CK

Citera
2000-08-28, 15:19
Medlem
Danmark <=> Sverige

@CK
Oj förlåt, jag tolkade ditt inlägg fel och trodde först att du försökte göra dej lustig på min bekostnad.
Nä jag är nämligen också innen på den teorin att tullarna andvänder skrämseltaktik.
VH "Soooper" SaCC
Citera
2000-08-28, 18:26
Medlem
Danmark <=> Sverige

Dom utbildade hundarna är dessutom svindyra...

Jag tar aldrig med mig något röka, just därför skulle det vara skoj att spraya sig och kupen full med cannabisdoft. När man är laglydig så kan man kosta på sig mycket skoj, och om man själv får spendera lite kvalitetstid med gränsens beskyddare betyder det ju att det blir lättare för andra att slinka igenom, och det kan man ju alltid bjuda på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in