Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-11, 14:25
  #1
Medlem
Det fick jag när jag loggade in på TitanPoker alldeles nyss, hade inte loggat in på ca 2 mån.

Kom upp en pop up där det stod att jag fått $20 bonus

Blev glatt överaskad, och lite fundersam Var dom kommer ifrån.

Någon som varit med om nått liknande?
Jag har inte gjort något för att förtjäna dessa.
Citera
2007-01-11, 14:27
  #2
Medlem
capzyLs avatar
Nådde limit för depositbonus senaste gången du spelade?
Nåt jubileum så dom ger alla som har varit medlemmar jättelänge en bonus?
Dom märker att du inte har varit inloggad på jättelänge men spelade mycket förut och ger dig en bonus för att få dig att börja spela där igen?
Citera
2007-01-11, 14:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capzyL
Nådde limit för depositbonus senaste gången du spelade?
Nåt jubileum så dom ger alla som har varit medlemmar jättelänge en bonus?
Dom märker att du inte har varit inloggad på jättelänge men spelade mycket förut och ger dig en bonus för att få dig att börja spela där igen?

1, Nej

2, Kan kanske stämma

3, Verkar relativt troligt

Men dom borde ju mailat och berättat, eller så ville dom att det skulle bli en överaskning.
För om jag inte skulle logga in igen, hade dom bara kunnat ta tbx cashen igen.
Citera
2007-01-11, 14:50
  #4
Medlem
jeppstahs avatar
"WE'VE ISSUED YOU A CASH BONUS AND A FREE ENTRY TO A HUGE TOURNAMENT, AND WHEN YOU NEXT DEPOSIT WE'LL GIVE YOU A SPECIAL RELOAD BONUS AND TWO FREE TOURNAMENT ENTRIES - because we want you to experience all the exciting promotions at Titan Poker!

1. CASH BONUS
Today we issued you with a $20.00 bonus - the bonus is waiting for you in your TTRxxxxxxxxx account. "


Fick jag i min mail igår
Citera
2007-01-11, 15:58
  #5
Medlem
capzyLs avatar
Hur mycket har ni spelat där? Eller kan det vara så att jag som har varit reggad länge men inte lirat något förutom freerolls också kan få free cash!
Citera
2007-01-11, 16:21
  #6
Medlem
capzyLs avatar
Jag hade bara fått brev om att om jag gjorde min första deposit skulle jag få en tillträde till 4 fetto turneringar...nästan så det är värt att sätta in lite pengar, spela dom och sen ta ut pengarna igen.
Citera
2007-01-11, 16:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppstah
"WE'VE ISSUED YOU A CASH BONUS AND A FREE ENTRY TO A HUGE TOURNAMENT, AND WHEN YOU NEXT DEPOSIT WE'LL GIVE YOU A SPECIAL RELOAD BONUS AND TWO FREE TOURNAMENT ENTRIES - because we want you to experience all the exciting promotions at Titan Poker!

1. CASH BONUS
Today we issued you with a $20.00 bonus - the bonus is waiting for you in your TTRxxxxxxxxx account. "


Fick jag i min mail igår

Det där lät ju trevligt, har alltid gillat titan Alltid massa godsaker på gång.
Men det är bara 60% reload bonus, förr i tiden var det ju 150%.


Citat:
Ursprungligen postat av capzyL
Hur mycket har ni spelat där? Eller kan det vara så att jag som har varit reggad länge men inte lirat något förutom freerolls också kan få free cash!

Jag har spelat en hel del, ca 1 1/2 ÅR. Mest 0.5-1, även en hel del turneringar.
Logga in och kolla, om du inte har fått något, lär det bli svårt att göra något åt saken.

Citat:
Ursprungligen postat av capzyL
Jag hade bara fått brev om att om jag gjorde min första deposit skulle jag få en tillträde till 4 fetto turneringar...nästan så det är värt att sätta in lite pengar, spela dom och sen ta ut pengarna igen.

Casha ut behöver du inte göra, fortsätt köra, du kommer med största sannolikhet inte ångra dig.
Citera
2007-01-11, 17:32
  #8
Medlem
DesolateWastess avatar
AbsolutePoker gav ibland bonus åt mig när jag inte spelat på flera månader, för att jag skulle komma tillbaka...
Citera
2007-01-12, 13:54
  #9
Medlem
Hayezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesolateWastes
AbsolutePoker gav ibland bonus åt mig när jag inte spelat på flera månader, för att jag skulle komma tillbaka...

Samma här. Jag har även fått en del dollar av Partypoker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback