hmmm... da buchdoctor. Varför ställer du en sådan fråga om du har 8 års erfarenhet av att odla?? DU om någon borde ju vara den som har mest erfarenhet i såna fall.
super skunk sensimillia.....ääää köpt i cris lr???
Ska de rökas sensimillia så ska de va direkt från caribien...den skiten man kan köpa i sverige å denmark ä inte ens värt att hänga i julgranen.......
Föresten du som rökte blad...lägg av,,,du pajar ju halsen och den ända effekten de har ä att du får ont ihuvet...
layz...
super skunk sensimillia.....ääää köpt i cris lr???
Ska de rökas sensimillia så ska de va direkt från caribien...den skiten man kan köpa i sverige å denmark ä inte ens värt att hänga i julgranen.......
-Herbiy
Nepp det röktes i Zürich.
Varför skulle man bara röka sensimilla från caribien???????, jag vill inte förolämpa dej så ta det inte på fel sätt, men vet du va det är?? Sensmilla får man när man tarbort hanplantorna så att man får ett frölöst gräs (FETT).....
Sensimillia är en genmanipulation av fröet så man skapar en hemanfrodit som sen befruktar sig själv, och blir då 100% kvinnlig..
lr har jag fel nu???
Den bästa sensimillian råkar dock produceras i caribien..
iallafall enligt min mening, men det är väll kanske en smaksak...
Nopp eftersom den pollinerar sig själv blir den som sakt 100% kvinnlig och fröna slipper du ...
Jag rökte den enda bra sensimillia jag rökt i Berlin..Med en kille som just kommit i från caribien, vilket land exakt kommer jag inte ihåg...men han tjatade om de i ca 30 min innan vi rökte..jag skulle bjuda honom på hach av något slag men han vägra.,.."I only smoke carbian Sensimillia man" upprepade han hela tiden....Nåväl jag testa fyra bloss och blev sen sitande i den bästa "högheten" jag vart med om...vara i en hel natt..kunnde inte sluta le...såg nog rätt roligt ut eftersom jag hadde tandställning på den tiden. 95 va de tror jag.
Testade sensimillia i cris i sommras och blev fruktansvärt besviken...inte ens i närheten av carbian sensimillia...men men...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!