• 2
  • 3
2007-01-23, 19:06
Medlem
du ska inte tagga ner med brösttränignen.
allt beror på hur muskelfästena sitter över kroppen, om du är höge eller vänsterhänt.
det kan också vara så att om du har starka axlar kanske den högre, eller var det den vänstra axeln tar över lite över arbetet när du kör bröst, så attt den inte jobbar li8ka mycket som din andra sida.
Citera
2009-06-02, 23:27
Medlem
michieffs avatar
Har samma fenomen fast för mig är hela vänstersidan mer biffig än höger, överkropp alltså. axlar, bröst och arm. tror det beror på att jag runkar med vänster eller nåt. haha men det känns verkligen att man ahr mer volym på vänster sida.
Citera
2009-06-02, 23:46
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michieff
Har samma fenomen fast för mig är hela vänstersidan mer biffig än höger, överkropp alltså. axlar, bröst och arm. tror det beror på att jag runkar med vänster eller nåt. haha men det känns verkligen att man ahr mer volym på vänster sida.
Skarp bump, vad är det med er nykomlingar och bumpa trådar hela tiden!?

För att någon ska få ut nåt iaf, fortsätt träna som vanligt, det jämnar ut sig med tiden i de flesta fallen.
Citera
2009-06-03, 02:32
Medlem
Jag har inte heller skapats med dom vackraste fästena men jag tänker såhär, hellre vältränad och assymetrisk än liten och assymetrisk?

sug på den karamellen
Citera
2009-06-03, 10:19
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyfamily
Jag har inte heller skapats med dom vackraste fästena men jag tänker såhär, hellre vältränad och assymetrisk än liten och assymetrisk?

sug på den karamellen

good point. Jag måste nog spänna upp en gummikabel från taget och sätta ett handtag på. några gånger per dag drar jag lite i kabeln och bygger på så sätt upp högersida mer
Citera
2009-06-03, 12:19
Medlem
Visst syns det att du är sned på bilderna men inte fan kommer någon märka det på stranden, än mindre säga något om det. Kötta vidare!
Citera
2009-06-03, 18:27
Medlem
Paulaners avatar
Lånar tråden lite, hur är det med biceps? Min högra är större än vänstra. Någon som vet bra övningar som jag kan använda mig utav?
Citera
2009-06-03, 18:28
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulaner
Lånar tråden lite, hur är det med biceps? Min högra är större än vänstra. Någon som vet bra övningar som jag kan använda mig utav?

Fortsätt att träna med lika många reps/vikt på höger som vänster så kommer det att gå till sig tillslut.
Citera
2009-06-03, 18:29
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulaner
Bra övningar för biceps? Stångcurl, hantelcurl osv..... Som sagt fortsätt träna så kommer allt växa ikapp.
Citera
2009-06-03, 18:30
Medlem
Paulaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Fortsätt att träna med lika många reps/vikt på höger som vänster så kommer det att gå till sig tillslut.

Tackar för det snabba svaret. Då kör jag på som vanligt och får vänta med tiden.
Citera
2009-06-03, 21:56
Medlem
Jag tror som de flesta andra att de blir jämnare med tiden, bara att köra på!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in