• 1
  • 2
2000-09-06, 21:20
Medlem
Cannabis = sömn ?

Okey tackar!
Då har jag inget att oroa mej för alltså!
Jo jag läste oxå det där med bilkörningen i samband med cannabis rökning!
Och Dub Sacc det låter grymt med den upplevelse du fick!
Och Bold Boodha det där med rådjuren var lite kul ;)
Fast en fråga står osvarad här..
Kan jag röka på dagen därpå om det inte händer nått (första gången)på fredagen.. ?
eller måste jag vänta typ 1 vecka eller så ??
Ha det så bra!
//Kreager
Citera
2000-09-06, 21:54
Medlem
Cannabis = sömn ?

Stefan Kreager:Kan jag röka på dagen därpå om det inte händer nått (första gången)på fredagen.. ?
Bara att röka det ;) klart som fan du kan..men hörru inte så jävla kul att röka själv första gången eller? (aldrig lr sällan särskilt kul att röka själv)

Och liksom finns ingen risk att du skulle bli så trött så att du fastnar i skogen...om du röker själv mitt i natten i skogen så skulle jag tippa på att du kommer komma därifrån väldigt väldigt fort ;))

Ingen polare som du kan röka med eller??

Take Care..;) Lycka till och ha det kul ;)
Citera
2000-09-06, 22:59
Medlem
Cannabis = sömn ?

okey thanks O_G !
Heh jag lär bli paranoid om jag röker på klockan 02,00 på natten ensam ute vid nån skogsglänta å bara se ljuset lite varstans från lyktor...
Men jodå jag har polare, men dom lär inte röka på, så det blir bara jag som blir stenad isåfall, kanske inte det roligaste men va ska man göra..
Yeah nu längtar jag till debuten, känner att det kommer gå riktigt bra,
kommer bli en upplevelse !

over and out
//Kreager
Citera
2000-09-06, 23:52
Medlem
Cannabis = sömn ?

@ Jack "ass" the ripper
De va väl inte så trevligt sagt!!, eller var det någon som "lånat" din "nick"??

Och till er som ska testa mitt lilla tipps så stämmer det som vissa sa, sätt er inte under skogens högsta träd!
fett va det i alla fall rekomenderas varmt!!!!.

@stefan rök de första 3-5 gångerna med en polare, typ mitt på dagen/kvällen och se på lite komedi/tecknad film!. Efter det kommer du veta hur Cannabis fungerar/är. Så effter det vet du om du skulle "klara" röka ensam och vara ok med det!
Det va ju bara ett tipps, men men. berätta hur det var!, kände du något??
MVH Dub "sooper" SaCC
Citera
2000-09-07, 18:34
Medlem
Cannabis = sömn ?

Hello!
Jo jag tänker köra de första gångerna med ett par polare,
Hade tänkt röka på i helgen, men nu verkar det som en av mina kontakter har skitit sej.. så jag måste kontakta nån annan och det lär dröjja lite...
men men... fan längar... ;)
ha de bra!
//Steffe
Citera
2000-09-08, 02:00
Medlem
Cannabis = sömn ?

får jag fråga vad du menar med Dub Sacc? ..namnet alltså.. *nyfiken*
Citera
2000-09-08, 03:56
Medlem
Cannabis = sömn ?

dubb sacc = 20$ påse, sen med lite hemma gjord slang blir de Dub Sacc, och ibland tom. dub "soooper" [super] Sacc om jag är på riktigt gott humör, då kan det till och med hända att jag låter "C'na" flöda ;)

ha ha ett av mina gammla (486) favvo spel var ett spel som heter Raptor!

MVH Dub "SOOoooper" SaCCccccccc
Citera
2000-09-08, 13:57
Medlem
Cannabis = sömn ?

Man behöver ju inte bli paranoid för att man är själv och i skogen, men jag skulle inte rekommendera att vara själv första gången då det är så otroligt mycket roligare att få garvnojjor och dela upplevelsen med en dog vän.
Ni kommer antagligen att sitta med stora leenden och bara skratta och allt och inget. :)
Ett tips kanske ä'r att inte heller röka för mycket första gången.
Jag gjorde det och blev likblek, efter 5 minuter gick det dock över och det var en otrolig upplevelse.

Undersökningen cannabis+bilkörning var med vana cannabisrökare.

Dub Sacc, BOLD - nicenice med era upplevelser i skogen.
Naturen är verkligen det vackraste som finns.
Var på en invigningen av en konstutställning för någon dag sedan och helt plötsligt slog det mig att ingenting inne på den utställningen ens kunde jämföras med naturens skönhet.
Jag antar att jag alltid vetat det, men det var så tydligt nät jag stod där.
Minsta buske är ju så komplex och vacker att man blir helt stumm av häpnad. (jag blir det iaf)

*KRAMAR* på er sköna människor.

- Lill -
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här