Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-02, 07:40
  #7033
Medlem
benice2eachothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Någon som har tips på band/låtar som är liknande dessa:

Breaking Benjamin
A Perfect Circle
Deftones

Chino Morenos sidoprojekt Team Sleep: https://youtu.be/6u_fJ_Iz2rY?si=G_TMV8dfRPl-AvX8
Citera
2024-03-24, 02:02
  #7034
Medlem
serotonins avatar
Har några sköna instrumentala spellistor jag ibland kör när jag sitter framför datorn. De innehåller bl a loungepiano, soft bossanova och viss jazz. Söker tips på fler artister/album/spotifylistor. Är egentligen inte främmande för någon genre, men halvtimmeslånga saxofon/trumpetstycken klarar jag mig utan. Nyckelorden här är: soft och instrumentalt. Tack på förhand!
Citera
2024-04-27, 01:19
  #7035
Medlem
Tips på Rave (Hardstyel/Techno)

Wasup stamp bröder

Vet att det finns en hel del messenger grupper om vart det finns rave/stamp någonstans, men tänkte att det kanske finns folk här inne som sitter på såsom små eller stora stamp, som man ska på själv eller bara har hittat och vill dela med sig. 🍻

Har en hel del planerade rave/stamp själv som jag gärna delar med mig om det fimns intresse.

Befinner mig i skåne, så det lär bli där jag gärna tar tips runtom och även tipsar om.

Tänkte börja ställa frågan om det finns några här som ska till OWL i början av Aug? (Vid k-stad) Det är ju mer festival men vi får starta någonstans 😎😵
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback