Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-29, 10:16
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurdusMajor
Inte direkt godis men allt som Blairs kommer ut med
Frrutom Queso Cheese Dip. Den var guddomlig innan, sen vetefasen vad som hnde. Smakar mycket mindre ost och mer rinning konsistens..

Citera
2011-08-29, 11:35
Medlem
Dr. Pepper, det finns serist ingen dryck som kan mta sig med den. Det r som att dricka nglatrar.
Citera
2011-08-29, 11:48
Medlem
Cincinnatis avatar
r det ingen som prvat att starta fretag i USA fr importering och frsljning av svenska godsaker? Visst r skert amerikanerna vana vid sitt godis, men vrt knns mycket frschare p s mnga plan.
Citera
2011-08-29, 13:29
Medlem
kaiross avatar
Nu har jag inte lst hela trden, men.. Jelly Beans fr mig. S jkla coolt att man fr vlja smakerna sjlv. Alla utom krsbr och den otroligt vidriga buttered popcorn fr tummen upp.
Jordgubbscheesecake, Pina Colada och Toasted Maschmallows r favoriterna i skrivande stund.
Citera
2011-08-29, 13:40
Medlem
CitrusSinensiss avatar
Kan varmt rekommendera amerikansk Dr. Pepper. Skillnaden mellan amerikansk Dr. Pepper och europeisk r stor! Jag har kpt importerade frn bl.a. ICA och City Gross och jag tycker att de amerikanska smakar mycket godare!
Citera
2011-08-29, 13:48
Medlem
Custom_mades avatar
Godaste godiset som ven toppar svenskt godis heter: Reese's och r typ chocklad med jordnts-smak. Helt underbart, dock blir man less efter 2-3 st, dock bara tjockisar som ter fler...
Citera
2011-08-29, 13:51
Medlem
Jag brukar kpa ost p sprayburk nr jag r i USA.

Bara att trycka in i munnen och spruta p.
Och jkligt gott och lttuggat r det...
Citera
2011-08-29, 14:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse57
Jag brukar kpa ost p sprayburk nr jag r i USA.

Bara att trycka in i munnen och spruta p.
Och jkligt gott och lttuggat r det...
Brukar finnas p Ica Maxi.
Citera
2011-08-29, 14:32
Medlem
-Jw-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Mountain Dew

Sen s r godiset s jvla mycket godare i Sverige n i USA. Finns ngra klassiker dock som man br smaka ssom Skittles. Smakar vldigt konstgjort allt.
Skittles r s jvla gott. Synd att det r s svrt att f tag i Sverige.
Citera
2011-08-29, 14:34
Medlem
848s avatar
Boylan sugar cane cola!!
Citera
2011-08-29, 14:47
Medlem
adets avatar
Hot Cheetos! Vrldens godaste ''ostbgar''.
Citera
2011-08-29, 16:58
Medlem
antipyskoss avatar
Dryck; Root beer, Mountain dew, Dr. Pepper sherry. Vanilla coke.
Coca-colan i Sverige smakar ven den annorlunda n colan i USA. Svensk cola r tillverkat med svenskt kranvatten, I USA har coca-cola kontrakt med vattenbolag som anvnds vid tillverkningen, drav den mer lskiga smaken i amerikansk coca-cola n den svenska lite smtt vattniga coca-colan.

Snacks; Kp jtterkor samt coctailss och doppa, s jvla gott. Annars har dom ven en grnsaks diptallrik som slr allt godis de tillverkar. Blomkl, minimortter osv som du doppar i dippen. Vill tillgga att det r mycket godare n minimortter som serveras p t.ex MC'Donalds i Sverige.

Snabbmat; Dom har en hamburgerrestaurang som kallas Wendys som har lysande burgare, annars kan du ju kra p klassikern Burger King. Taco Bell r ocks ett givande inslag i en resa i amerikansk snabbmat, vldigt nice. Ska du kka p en genuinrestaurang som finns verallt s r outback lysande, fruktansvrt goda ribbs och kungskrabbor/hummer. Reser du till Flordia s tippsar jag att du ska kka ribbs p en restaurang som heter Bahia Cabana som ligger i en liten bthamn i Ft.lauderdale. Sjukt god mat, du kan ven ta tillfllet i akt att g p toaletten dr man har Usama Bin Ladens porttrtt i pissoaren och toalettnegern ger dig tvl och torkar dina hnder efter att du utrttat dina behov. Har varit dr 9gnger s lita p mig, Enjoy.
Senast redigerad av antipyskos 2011-08-29 kl. 17:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in