2023-03-14, 18:17
Medlem
nero1s avatar
Gör ett schema där du mäter din kroppstemperatur 3-4 ggr per dygn. (I röven, så det blir relevanta värden). Det finns inga direkta studier på hur DNP elimineras. Dom uppgifterna som finns bygger oftast på studier innan WWII och kinesiska djurstudier. DNP påverkas minimalt av kroppens metabola processer, så substansen lämnar kroppen genom kroppsvätskor och körtlar utan degradering av enzymer. Därför är DNP så nyckfull och kan lämna kroppen lite hipp som happ. Men tar man sin dos/doser vid exakt samma tid och kollar kroppstempen efter bestämda klockslag så bör man i alla fall ha lite utrymme för justeringar av doserna. För att hålla en så hög snitt temperatur där det inte plötsligt rusar, så är nog det bästa att göra allt efter ett punktligt schema.
Citera
2023-03-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Gör ett schema där du mäter din kroppstemperatur 3-4 ggr per dygn. (I röven, så det blir relevanta värden). Det finns inga direkta studier på hur DNP elimineras. Dom uppgifterna som finns bygger oftast på studier innan WWII och kinesiska djurstudier. DNP påverkas minimalt av kroppens metabola processer, så substansen lämnar kroppen genom kroppsvätskor och körtlar utan degradering av enzymer. Därför är DNP så nyckfull och kan lämna kroppen lite hipp som happ. Men tar man sin dos/doser vid exakt samma tid och kollar kroppstempen efter bestämda klockslag så bör man i alla fall ha lite utrymme för justeringar av doserna. För att hålla en så hög snitt temperatur där det inte plötsligt rusar, så är nog det bästa att göra allt efter ett punktligt schema.

Vadå ta rövtemp regelbundet
Räcker att ta tempen vanligt om man känner sig för varm och är kroppstempen hög tar man en as kall dusch ett tag och sänker dosen framöver.
Citera
2024-01-02, 16:59
Medlem
Någon som köpt DNP nyligen? Ifall ni är nöjda gröna gärna shoppen i DM hade uppskattat det. Har sett några som säljer men vill vara så försiktig som möjligt.
Kör just nu 300/mg Testo e 5d och ska lägga in DNP i slutet av kuren för dem sista kilona.
Citera
2024-05-03, 22:03
Medlem
Marisarieras avatar
DNP lågdos 200 mg lönt?

Har kört två kurer på 16 dagar 400 mg tidigare low carb med bra resultat. Tyvärr så känner man sig som en zombie under dessa veckor. Har 90 tabbar som ligger och skräpar och har en del kilo kvar att gå ner. Frågan är om det är lönt att köra en lång kur typ 6-8 veckor på 200 mg, sidesen bör bli minimala men är det lönt tro? funkar det? eller är det bortkastat? Är högre dos och kortare kur bättre och genomlida skiten en gång till?
Någon med erfarenhet av lågdos längre tid?
Citera
2024-05-04, 13:56
Medlem
tjena vännen, jag ska köra dnp på måndag (:
200mgs, i 30 dagar.
väger 81-82kg.
just nu ligger jag på 80mcgs clen, började får två dagar sen och ska fortsätta köra 80mcgs clen med 200mgs DNP (:
Citera
2024-05-07, 22:34
Medlem
Tips om shop för DNP tack
Citera
2024-05-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoLegacy
tjena vännen, jag ska köra dnp på måndag (:
200mgs, i 30 dagar.
väger 81-82kg.
just nu ligger jag på 80mcgs clen, började får två dagar sen och ska fortsätta köra 80mcgs clen med 200mgs DNP (:

Var hittar du det? Letar o letar.. blev tvärblåst 3 ggr... 🥴
Citera
2024-08-20, 20:52
Medlem
Han som jag köpte DNP av har åkt fast. Finns det någon här som kan vara snäll och ge mig tips eller råd hur det är möjligt att skaffa det? Har kört DNP 300mg i flera år och vet allt om det och är utbildad PT och driver eget företag. Så ingen behöver vara orolig för att man överdoserar. Blir verkligen tacksam

Citat:
Ursprungligen postat av LillaFluff
Doseringen är ju väldigt inviduellt, en bekant till mig fick hyffsade resultat på 200 mg en annan åkte in till sjukhus på 400 mg... Personligen har jag kunnat jobba med ett hyffsat fysiskt arbete på 600 mg, är mellan 600-800mg jag har träffat gula dimman, att man bli hyffsat dimmig i pallet...

Dnp är ju väldigt starkt och eftersom allt blir lidande under perioden så ser man till att få ut allt under dom dagarna, man bör inte träna fullt ens på 200mg pga man blir ömtålig risken för muskelbristningar ökar markant, kan jämnföras med att ha ganska högfeber...

Tappa några kg rent fett på 2 veckor är mycket, speciellt påtanke att man knappt har nån muskelförlust under perioden.

Tror det finns vissa studier som vissar att DNP dödar fettcellerna, är det och Fettsugning som klarar det, dvs ingen rebounde effekt som på T3or tex.

DNP är grymt effektivt men det har ju sina sides... Kan hända mycket dumt som sagt.
Citera
2024-09-13, 18:58
Medlem
Varför är det tvärtorka överallt?
Citera
2024-10-02, 15:21
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Varför är det tvärtorka överallt?
Detta undrar jag med.