2007-01-30, 21:58
Medlem
Ja, funderat kring det.

Sjlv r jag vll ganska tjejig av mig som behver massviss med nrhet och krlek. Kan ligga i flera timmar och bara gosa. Flickvnnen mobbar mig alltid fr att jag tar lngre tid att gra vid mig n henne. Jag hatar att skita ner mig och bilar och vapen r bara fjantigt . S ja, man r vll rtt tjejig av sig

Och jag trffar alltid tjejer med lite attityd, tjejer som inte bryr sig om de fr lite skit under fingrarna. Och tjejer som tnker mycket mer p sex n mig, nstan s man blir vldtagen ibland nr man bara vill mysa .

Och det verkar vara likadant hos andra man ser, behver man en motvikt till sig sjlv eller nt?
Citera
2007-01-30, 22:16
Medlem
Snvits avatar
Erotik och sexualitet --> Relationer och samlevnad

/Moderator
Citera
2007-01-30, 22:21
Medlem

Du kanske dras till ngon med egenskaper du sjlv saknar, jag vet inte, det verkar vl rtt logiskt. Ofta behvs det vl nn slags jmvikt i en relation, om bda tv r macho eller om bda tv r fjollor tror jag att det kan sluta illa.
Citera
2007-01-30, 22:29
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko

Du kanske dras till ngon med egenskaper du sjlv saknar, jag vet inte, det verkar vl rtt logiskt. Ofta behvs det vl nn slags jmvikt i en relation, om bda tv r macho eller om bda tv r fjollor tror jag att det kan sluta illa.

Ja, att vi dras till de med egenskaper vi sjlv saknar r vl allmnt vedertaget.
Citera
2007-01-31, 00:28
Medlem
WerteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Korrekt broder

Dock s fattar jag inte hur vriga mnniskor som inte r tjejiga killar vs. killiga tjejer kan ha ett frhllande.. . fr mig har det d aldrig funkat
Citera
2007-01-31, 03:55
Medlem
Bde och, finns dom som r s dominanta s dom behver en som r lika dominant fr att f nt motstnd. Det r nog lika vanligt att tv tuffa partners r ihop just fr att den tuffe upplever en mjuk kille fr mesig. Sen finns det dom som r tuffa fr livet har prvat dom dit, men som verkligen r trtta p det och dras till en lugn kvinna.
Citera
2007-01-31, 06:21
Medlem
Fordies avatar
Dras man till dom som har egenskaper som man sjlv saknar?
Hatar de flesta som inte r som mig...

/Fordie - perfekt in i minsta detalj
Citera
2007-01-31, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo

Okej, jag har inte tnkt p att det varit s enkelt innan men det knns ganska korrekt faktiskt .

Det dr om att "lika barn leka bst" r allts helt fel?
Citera
2007-01-31, 16:03
Medlem
Enligt Angelw (2000) s. 218 s r det fljande.
Komlettering, dvs, vi vljer krlekspartner eller vnner utifrn personligthetsegenskaper som kompletterar vra egna.
En passiv dras till en aktiv, en tystlten till en pratsam osv.
Citera
2007-01-31, 18:28
Medlem
Enhrnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne zone
Ja, funderat kring det.

Sjlv r jag vll ganska tjejig av mig som behver massviss med nrhet och krlek. Kan ligga i flera timmar och bara gosa. Flickvnnen mobbar mig alltid fr att jag tar lngre tid att gra vid mig n henne. Jag hatar att skita ner mig och bilar och vapen r bara fjantigt . S ja, man r vll rtt tjejig av sig

Och jag trffar alltid tjejer med lite attityd, tjejer som inte bryr sig om de fr lite skit under fingrarna. Och tjejer som tnker mycket mer p sex n mig, nstan s man blir vldtagen ibland nr man bara vill mysa .

Och det verkar vara likadant hos andra man ser, behver man en motvikt till sig sjlv eller nt?

Haha lter som du pratar om mig! Men personligen letar jag nog efter en rtt tjejig tjej. Lite s att man ngon gng ska f knna sig lite manlig i alla fall
Citera
2007-01-31, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Haha lter som du pratar om mig! Men personligen letar jag nog efter en rtt tjejig tjej. Lite s att man ngon gng ska f knna sig lite manlig i alla fall

Haha, kul nn mer vgar s fr att man r lite tjejig i vart fall .
Frvnnad att ingen kommit in och kallat oss fjollor eller bgar bara vilket fb:arna brukar vara rtt glada fr .

Det jag tycker r s sknt med en lite mer pojkiga killar r vll just att man slipper vara s jkla manlig och bossig som man annars fr visa upp sig i yrkeslivet utan bli en liten mjukis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in