vad gör du i övrigt då..? för mig funkar kk-förhållanden bra,vi kan oftast göra det mesta även utanför sängen,men det e väl för att mina vänner o familj e nr 1 i mitt liv...e lycklig o lever gott så då behöver man inte ta tjejen på allvar heller,vill man bara ha ett kk så säger man ju det till henne vid tillfälle,så slipper man tjafsa och blanda in känslor,men det har tagit några år och svidande "upplevelser" innan jag kunnat hantera det kan jag erkänna..
min erfarenhet e att när man kan känna sig lycklig helt utan någon annan och e självständig så hanterar man tjejer mkt enklare,för det e ju som bekant endast en tjej som kan fucka upp en killes huvud mer än något annat...
en sak du kan tänka på e att tjejer e precis lika sviniga som killar,så försök att aldrig ta en tjej förgiven,då kanske du lär dig tänka på ditt eget bästa så småningom och kunna hantera en kk...
kan tillägga att jag sällan har någon kk längre då det inte ger mig speciellt mkt..
om nu inte tjejen e någon man kommer riktigt bra överens med,så kan iaf ha kul o skratta me varann vid sidan om...
.
föredrar one night och inget mer isåfall...lr bangbros.com...