• 2
  • 3
2007-02-05, 11:56
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swety
Du satte huvudet p spiken dr Bonzo666 och alla andra som skrev till mig!
Behvde lite pepp-talk frn helt oknda personer.
Fr man frga: pepp-talk till vad? Och vad du tnker anvnda det till?
Citera
2007-02-06, 21:06
Medlem
Swetys avatar
Jag behver en paus frn kvinnor.
Hon flyttade ut idag iaf. Vi fick prata igenom lite.
Det knns sknt men end inte. Jag vet att det kommer att vara tomt i lgenheten och att jag kanske trffar p henne igen.

vet inte riktigt vad jag behver lngre.
Citera
2007-02-06, 21:09
Medlem
Brandbils avatar
Detta lter ju helt sjukt, hade du mer eller mindre bestmt dig innan du startade trden eller?

Lite svar p FB och dagarna efter flyttar sambon ut och av den ngot speciella anledningen...
Citera
2007-02-06, 23:05
Medlem
glorias avatar
Varfr hller du p och frlovar dig eller ens involverar dig i relationer om du uppenbarligen inte ens r mogen att vara ihop med ngon. Gr slut, ls bcker, gna dig t ditt jobb och t din trning och hoppas p att din pissiga kvinnosyn frndras i takt med att du mognar p dig.
Citera
2007-02-07, 01:48
Medlem
Swetys avatar
Jag har ingen pissig kvinnosyn. Jag hatar dem och jag lskar dem. Punkt jvla slut. men ibland s kan ni jvlar g nerverna och frstra allt fr en! Det r vad ni gr, ni smyger in och ddar en inifrn.
Allt man kan lra sig om kvinnor r att dem tar tid, en jvla lng tid fr allt.
Om man inte kan bli lskad av en kvinna s har man ingen rtt att vara en man. Det finns inget enklare.
Vill inte sga ngot mer, fr vem bryr sig vad du tycker. Ett stort F U till alla kvinnor
Citera
2007-02-07, 07:47
Medlem
glorias avatar
Citat:
Jag har ingen pissig kvinnosyn.
(osv)
Ett stort F U till alla kvinnor
Nh.
Citera
2007-02-07, 11:35
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Jag har ingen pissig kvinnosyn. Jag hatar dem och jag lskar dem. Punkt jvla slut. men ibland s kan ni jvlar g nerverna och frstra allt fr en! Det r vad ni gr, ni smyger in och ddar en inifrn.
Allt man kan lra sig om kvinnor r att dem tar tid, en jvla lng tid fr allt.
Om man inte kan bli lskad av en kvinna s har man ingen rtt att vara en man. Det finns inget enklare.
Vill inte sga ngot mer, fr vem bryr sig vad du tycker. Ett stort F U till alla kvinnor
Vissa kvinnor r otrevliga, vissa mn r otrevliga, vissa kvinnor r vldigt trevliga, vissa mn r vldigt trevliga. Tror du att alla kvinnor beter sig p samma stt i tex en relation? S r det definitivt INTE. Precis som alla mn inte betere sig p samma stt i tex en relation.

"Om man inte kan bli lskad av en kvinna s har man ingen rtt att vara en man"?
Skitsnack. Du har ett egenvrde. Punkt. Liksom alla andra. Man definieras sllan genom den man r tillsammans med. Gr man det s r det antingen en vldigt, vldigt djup krlek (ovanligt) eller i min mening kanske lite identitetsproblem? Bli hel sjlv frst, och leta SEDAN efter en tjej som du respekterar! Inte utseendet bara, eller ngot annat, utan ngon du RESPEKTERAR! Du har nog en dlig kvinnosyn frn vad det lter. Frgan r ju varfr? Kanske har du inte trffat speciellt mnga kvinnor som du respekterar p samma stt som dina killkompisar? Se till och trffa sna d! De finns.
Citera
2007-02-07, 11:40
Medlem
Turbotjejens avatar
Gr slut?
Den enda man kan frndra nmnvrt r sig sjlv. Trivs du inte med din tjej, kanske det finns ngon som passar dig bttre?

Gr er bda en tjnst.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in