Citat:
Ursprungligen postat av Swety
Jag har ingen pissig kvinnosyn. Jag hatar dem och jag lskar dem. Punkt jvla slut. men ibland s kan ni jvlar g nerverna och frstra allt fr en! Det r vad ni gr, ni smyger in och ddar en inifrn.
Allt man kan lra sig om kvinnor r att dem tar tid, en jvla lng tid fr allt.
Om man inte kan bli lskad av en kvinna s har man ingen rtt att vara en man. Det finns inget enklare.
Vill inte sga ngot mer, fr vem bryr sig vad du tycker. Ett stort F U till alla kvinnor
Vissa kvinnor r otrevliga, vissa mn r otrevliga, vissa kvinnor r vldigt trevliga, vissa mn r vldigt trevliga. Tror du att alla kvinnor beter sig p samma stt i tex en relation? S r det definitivt INTE. Precis som alla mn inte betere sig p samma stt i tex en relation.
"Om man inte kan bli lskad av en kvinna s har man ingen rtt att vara en man"?
Skitsnack. Du har ett egenvrde. Punkt. Liksom alla andra. Man definieras sllan genom den man r tillsammans med. Gr man det s r det antingen en vldigt, vldigt djup krlek (ovanligt) eller i min mening kanske lite identitetsproblem? Bli hel sjlv frst, och leta SEDAN efter en tjej som du respekterar! Inte utseendet bara, eller ngot annat, utan ngon du RESPEKTERAR! Du har nog en dlig kvinnosyn frn vad det lter. Frgan r ju varfr? Kanske har du inte trffat speciellt mnga kvinnor som du respekterar p samma stt som dina killkompisar? Se till och trffa sna d! De finns.