• 2
  • 3
2007-02-05, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocos
Men jag är en mesig typ så jag freakar när främmande människor bjuder ut mig.

Precis, den där risken finns ju. Det är det jag menar, beteendet ger högt utslag på weirdo/stalker-mätaren. Man måste våga för att vinna och bla bla, men så här vet jag inte ens om man beteer sig i sydeuropa? Eller har jag fel?

Nu låter det ju som killar springer omkring och antastar tjejer dag och natt där jag bor, men nej, har bara sett det tillräckligt ofta för att undra vad tusan det är som pågår i kulturen.
Jag ser inget fel i det, har alltid tyckt att sverige varit socialt kallt och opersonligt, man tittar aldrig nån i ögonen och står 5 meter ifrån varandra på busshållplatsen, så om detta anses okej så det fine by me.
Citera
2007-02-05, 08:40
Medlem
Hmmm jag råkade ut får det där på jobbet för 1.5 vecka sedan. Vilt främmande tjej frågade om jag ville ta en fika i helgen.
Citera
2007-02-09, 00:19
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosen-
Hmmm jag råkade ut får det där på jobbet för 1.5 vecka sedan. Vilt främmande tjej frågade om jag ville ta en fika i helgen.
Och sen då? Gick ni och fikade?
Citera
2007-02-09, 01:49
Medlem
Nix. Lider fortfarande efter sviterna från en kärlekssorg. Kände inte riktigt för en fika med en ny tjej precis då. Har inte sett henne i butiken senn dess heller...
Citera
2007-02-09, 01:51
Medlem
filofaxs avatar
Men ööhh! Måste jag DRA ur dig allt! Jag förstår, och tack för svaret, men här är vi ju intresserade av hur folk reagerar när någon bjuder ut dom bara sådär.
Så hur reagerade du? Backade du med förskräckt min och hulkade fram att du inte var redo eller avböjde du artigt? Och hur reagerade HON?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in