• 1
  • 2
2007-02-04, 22:30
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Old Schools, Agents, Smygis. Det finns fan mnga namn p dem. :P

Dammsugare tex.
Man meckar som vanligt och fyller ciggen genom att dra den genom brajan. Knacka ner mot ett bord mellan varven. Kan ocks funka om man suger in det genom filtret
Citera
2007-02-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Dammsugare tex.
Man meckar som vanligt och fyller ciggen genom att dra den genom brajan. Knacka ner mot ett bord mellan varven. Kan ocks funka om man suger in det genom filtret

Detta funkar bst om du byter ut filtret mot ett jointfilter frst, rtt uppenbart kanske..
Citera
2007-02-08, 23:21
Medlem
rulle en stor pappers strut...typ tidning eller vanligt a4. dra p en spisplatta fr fulla muggar... nr den r riktigt gldhet lgger du nskad mngd brunt p. Sen frsker du tillgodogra dig s mycket som mjligt genom struten. perfekt nr du inte hittar tndare eller papper!
Citera
2007-02-08, 23:24
Bannlyst
kallas fr skol jolle dr jag kommer ifrn
Citera
2007-02-08, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Ja, ta bort filtret och erstt det med ett pappersfilter, en roach mao. Vips s har du gjort dig en Secret Agent

Har aldrig hrt just detta uttryck. Har hrt att folk kallar det dammsugare ocks. Sjlv var det ungefr 1.5 r sedan man gjorde ngot snt. Ett gott rd som jag har gett folk som har ungefr samma problem r att kpa en pipa med screen.

Peace
Citera
2007-02-08, 23:36
Medlem
Suverans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netko
Tjohej

Satt och funderade p att g ut och rka, men kom p att jag inte orkar rulla, dels fr att jag inte har rizzla just nu, dels fr att jag, milt sagt, r riktigt risig p det. Typ topp 10 p smst listan i vrlden, eller ngot sdant.

Lste i ngon annan trd att thc:et fastnar i filtret.

Men iallafall, gr det om man gr fljande:

Man tar en vanlig cigg och tmmer den p hlften av tobaken.
Man smular ner nskad mngd hasch eller grs i den o fyller p med lite tobak om det behvs.

Sen tnkte jag klippa av filtret, frkorta det lite dvs. Kanske att man tar en nl o bestyckar det lite, s inte lika mycket thc fastnar i det.

Om detta funkar, eller bng lr man vl bli, s r det ju smart, eftersom man kan g omkring med frdigrullade i ett vanligt ciggpaket hela tiden.

Letade ven efter liknande trdar, men hittade ingen annan n den jag berttade om.

Vad tror ni?

M vl

Gr shr istllet.
Kp hyllsor och en sndr maskin man fyller hyllsorna med.
Ta en hyllsa och dra ut filtret tills den nstan r helt ute och skr av den del som r utanfr pappret. Rulla sedan ett filter av papper och stoppa in den i den del av hyllsan som r ppen och tryck in det nda fram till den resterande delen av de riktiga filtret. Fylla sedan maskinen med det meck du vill rka och skjut in mecket i hyllsan. Sedan nr det r rkdags biter du bara tag i den del av filtret som r kvar och sliter bort det. Och sedan har du en skoljoppe!

Hoppas ni frstr vad jag menar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in