Citat:
Ursprungligen postat av netko
Tjohej
Satt och funderade p att g ut och rka, men kom p att jag inte orkar rulla, dels fr att jag inte har rizzla just nu, dels fr att jag, milt sagt, r riktigt risig p det. Typ topp 10 p smst listan i vrlden, eller ngot sdant.
Lste i ngon annan trd att thc:et fastnar i filtret.
Men iallafall, gr det om man gr fljande:
Man tar en vanlig cigg och tmmer den p hlften av tobaken.
Man smular ner nskad mngd hasch eller grs i den o fyller p med lite tobak om det behvs.
Sen tnkte jag klippa av filtret, frkorta det lite dvs. Kanske att man tar en nl o bestyckar det lite, s inte lika mycket thc fastnar i det.
Om detta funkar, eller bng lr man vl bli, s r det ju smart, eftersom man kan g omkring med frdigrullade i ett vanligt ciggpaket hela tiden.
Letade ven efter liknande trdar, men hittade ingen annan n den jag berttade om.
Vad tror ni?
M vl
Gr shr istllet.
Kp hyllsor och en sndr maskin man fyller hyllsorna med.
Ta en hyllsa och dra ut filtret tills den nstan r helt ute och skr av den del som r utanfr pappret. Rulla sedan ett filter av papper och stoppa in den i den del av hyllsan som r ppen och tryck in det nda fram till den resterande delen av de riktiga filtret. Fylla sedan maskinen med det meck du vill rka och skjut in mecket i hyllsan. Sedan nr det r rkdags biter du bara tag i den del av filtret som r kvar och sliter bort det. Och sedan har du en skoljoppe!
Hoppas ni frstr vad jag menar