• 1
  • 2
2007-02-06, 02:24
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dompalo
Varför kan jag inte sluta tänka på henne nu helt plötsligt.
Du vill ha det du inte kan få

Citat:
Tips på vad man kan göra för att inte tänka på henne?
Skaffa en ny tjej och bara sluta tänka på henne... det är enklare än vad det låter haft ungerfär samma problem som dig att jag inte kan sluta tänka på henne efter att vi gjort slut.
Citera
2007-02-06, 18:23
Medlem
Nancy Wores avatar
Vill man inte själv binda sig med en förhållande, så kan man inte förvänta sig att partnern sitter hemma och bara väntar på att träffa en. Ska hon sticka, eller, tills du känner för att träffa henne?

Du tog henne för given, och när det visade sig att mer snubbar gillade henne, var det inte lika roligt längre. Jag tror att ditt ego är sårat, men också att du hade lite förträngda känslor för henne. Det är svårt att ha sex med någon under en längre tid utan att få några känslor alls. Det är normalt att sörja att en relation tar slut.
Citera
2007-02-07, 08:39
Medlem
Solstolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .filantrop
Tiden läker inga sår, bearbetning läker alla sår om man bara skyfflar bort allting och låtsas att det regnar kan det komma tillbaka för att jaga dig senare i livet. Det bästa är förmodligen att gå igenom det hela och konfrontera alla känslor, reda ut dem och sen försöka att gå vidare på de sätt man själv behagar.

I övrigt håller jag till fullo med dig angående bäddandet.

Word på det där kort och gott. Jag tror själv att tid är svaret på det mesta, men detta kanske är undantaget som bekräfter regeln.
Citera
2007-02-09, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nancy Wore
Vill man inte själv binda sig med en förhållande, så kan man inte förvänta sig att partnern sitter hemma och bara väntar på att träffa en. Ska hon sticka, eller, tills du känner för att träffa henne?

Du tog henne för given, och när det visade sig att mer snubbar gillade henne, var det inte lika roligt längre. Jag tror att ditt ego är sårat, men också att du hade lite förträngda känslor för henne. Det är svårt att ha sex med någon under en längre tid utan att få några känslor alls. Det är normalt att sörja att en relation tar slut.
Grejjen är den... Att hon är typ nästan som mig, inte kanske direkt som mig men nästan. Hon va inte direkt hemma och vänta på mig. Då tog hon upp nån back upp säkert. Jag va väl ochså nån slags back upp i hennes syn ochså.....

Men som sagt jag förtjäna det. Känna hur det käns att behandla folk som jag gör... eller gorde

Men har nog kommit över det nu....
Citera
2007-02-09, 11:01
Medlem
Andrees avatar
Citat:
Hållt på och dejtat en tjej till och från i ett halv år. Vet att jag inte är kär i henne( skänner ingenting för henne ) har fortsatt träffa endast för att hon är så grymt snygg och skön sex... träffat under detta halv år 2 stycket sammtidigt...

Men nu till det hela, va hemma hoss henne och sov över som jag gort en massa gånger, kunde inte sova så jag tar henne mobil som många gånger för, hon brukar få en massa sms hela tiden, men varje gång jag tar den är allt raderat.... Men denna gång har hon inte hunnit. Hittar massa olika sms till olika killar hit och dit där hon kallar dom älskling... Bryr mig till en början inte så mycke... Säger till henne att jag aldrig vill se henne nån mer. Och drar bara. Hon svara med ha ett bra liv bara.....

Så nu till mitt problem... Varför kan jag inte sluta tänka på henne nu helt plötsligt. Vart så många gånger i samma situation. Men då har dom trånat efter mig att inte lämna dom. Hade hon gort det ochså hade jag inte tänkt nån mer på henne....

Hur kommer jag över henne.... Eller blir jag bara bestraffad för att hon beter sig likdant som mig.. Förtjänar jo det så...

Inne på min andra tunga vecka nu. Tips på vad man kan göra för att inte tänka på henne?

mvh

Har varit i samma sits,... ur min synvinkel kan de känslorna bero på följande:
1. Hon var en jävligt bra ligg, som jag gärna ville ha mer av.
2. Jag ville (trots att jag inte hade känslor för henne) vara den enda. Att hon skulle nöja sig med en.
3. Jag ville få ett bättre avslut, inte på grund av andra.

Hur går man vidare?
Tja, knulla så många som möjligt, se till att få så mycket bekräftelse som möjligt...
Sjunk inte in i dina tankar, och låt bli henne så mycket som möjligt...
Hitta någon form av hobby (sport eller vad fan som helst) som sysselsätter dig...
Och låt tiden läka såren.... inse fakta och försök gå vidare...

Lycka till.
Citera
2007-02-09, 12:22
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Grejjen är den... Att hon är typ nästan som mig, inte kanske direkt som mig men nästan. Hon va inte direkt hemma och vänta på mig. Då tog hon upp nån back upp säkert. Jag va väl ochså nån slags back upp i hennes syn ochså.....

Men som sagt jag förtjäna det. Känna hur det käns att behandla folk som jag gör... eller gorde.
Endera försöker du med henne igen. För hon verkar ju ganska lik dig och du kommer att kunna lära dig en hel del om dig själv. Du kan ju ringa till henne igen.

Men eftersom du inte verkar känna några "romantiska" känslor för henne, kanske du kan söka upp någon mer seriös tjej. Men risken är att du kommer att lockas av den här sexiga tjejen återigen. Så det kanske är bättre att bli färdig där först?
Citera
2007-02-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
Har varit i samma sits,... ur min synvinkel kan de känslorna bero på följande:
1. Hon var en jävligt bra ligg, som jag gärna ville ha mer av.
2. Jag ville (trots att jag inte hade känslor för henne) vara den enda. Att hon skulle nöja sig med en.
3. Jag ville få ett bättre avslut, inte på grund av andra.

Hur går man vidare?
Tja, knulla så många som möjligt, se till att få så mycket bekräftelse som möjligt...
Sjunk inte in i dina tankar, och låt bli henne så mycket som möjligt...
Hitta någon form av hobby (sport eller vad fan som helst) som sysselsätter dig...
Och låt tiden läka såren.... inse fakta och försök gå vidare...

Lycka till.
exat 1.2.3 sjukt bra skrivet...
Citera
2007-02-10, 14:20
Medlem
Kan ta lite uppdatering..... Träffa henne i gymet, prata lite... Sen skicka hon sms till mig, och ville ses om jag hade lust....

Igår ringde jag henne på fylla..... svara inte. Sa ett par midre bra ord på mobil svaret......

Men nu är det säkert över och de rätt skönt, att börja på ny kula...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in