Citat:
Ursprungligen postat av dompalo
Hållt på och dejtat en tjej till och från i ett halv år. Vet att jag inte är kär i henne( skänner ingenting för henne ) har fortsatt träffa endast för att hon är så grymt snygg och skön sex... träffat under detta halv år 2 stycket sammtidigt...
Men nu till det hela, va hemma hoss henne och sov över som jag gort en massa gånger, kunde inte sova så jag tar henne mobil som många gånger för, hon brukar få en massa sms hela tiden, men varje gång jag tar den är allt raderat.... Men denna gång har hon inte hunnit. Hittar massa olika sms till olika killar hit och dit där hon kallar dom älskling... Bryr mig till en början inte så mycke... Säger till henne att jag aldrig vill se henne nån mer. Och drar bara. Hon svara med ha ett bra liv bara.....
Så nu till mitt problem... Varför kan jag inte sluta tänka på henne nu helt plötsligt. Vart så många gånger i samma situation. Men då har dom trånat efter mig att inte lämna dom. Hade hon gort det ochså hade jag inte tänkt nån mer på henne....
Hur kommer jag över henne.... Eller blir jag bara bestraffad för att hon beter sig likdant som mig.. Förtjänar jo det så...
Inne på min andra tunga vecka nu. Tips på vad man kan göra för att inte tänka på henne?
mvh
Har varit i samma sits,... ur min synvinkel kan de känslorna bero på följande:
1. Hon var en jävligt bra ligg, som jag gärna ville ha mer av.
2. Jag ville (trots att jag inte hade känslor för henne) vara den enda. Att hon skulle nöja sig med en.
3. Jag ville få ett bättre avslut, inte på grund av andra.
Hur går man vidare?
Tja, knulla så många som möjligt, se till att få så mycket bekräftelse som möjligt...
Sjunk inte in i dina tankar, och låt bli henne så mycket som möjligt...
Hitta någon form av hobby (sport eller vad fan som helst) som sysselsätter dig...
Och låt tiden läka såren.... inse fakta och försök gå vidare...
Lycka till.