• 4
  • 5
2007-02-07, 23:19
Bannlyst
JimmieL

Det finns ett antal aspekter här.

1. är syrran oskuld (har hon redan schmakat schnabel - vad gjorde brorsan åt det då?)

2. kompisen inser att Ni inte kommer att umgås om Du får stadigt med syrran

3. vad gillar syrran Dig

4. har Du någon syrra i lämplig ålder att lägga i inbyte?

Jag åsyftade inte att Du var ute efter sex - utan jag ville att Du skulle förstå vad det handlar om & hur han ser det. Låt oss säga att Du är seriös & får pumpa efter ett par månader (hemma hos henne) & han får ligga ensam & rulla skinn vägg-i-vägg. Vad tror Du han tycker om det då?
Citera
2007-02-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
Det finns ett antal aspekter här.

1. är syrran oskuld (har hon redan schmakat schnabel - vad gjorde brorsan åt det då?)

2. kompisen inser att Ni inte kommer att umgås om Du får stadigt med syrran

3. vad gillar syrran Dig

4. har Du någon syrra i lämplig ålder att lägga i inbyte?

Jag åsyftade inte att Du var ute efter sex - utan jag ville att Du skulle förstå vad det handlar om & hur han ser det. Låt oss säga att Du är seriös & får pumpa efter ett par månader (hemma hos henne) & han får ligga ensam & rulla skinn vägg-i-vägg. Vad tror Du han tycker om det då?

jo om man tänker på det sättet så är det så ja.
men om någon annan kommer hem och pumpar hemme hos henne t ex så får han ju med rulla skin?
så förstår inte vad haken finns
Citera
2007-02-08, 00:19
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmielarsson
hehe jag är född 88 hon är född 91. jag började skolan 1år tidigare därmed avslutad studenten.
Om jag förstår saken rätt började alltså även hon skolan ett år tidigare? De flesta som är födda 91 går ju fortfarande i 9:an.

Inte för att det spelar så stor roll i sammanhanget. Knappt tre år är en okej åldersskillnad när man är sexton. Och givetvis måste hon själv få bestämma vem hon ska vara ihop med. Det kan inte hennes bror bestämma åt henne.
Citera
2007-02-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Om jag förstår saken rätt började alltså även hon skolan ett år tidigare? De flesta som är födda 91 går ju fortfarande i 9:an.

Inte för att det spelar så stor roll i sammanhanget. Knappt tre år är en okej åldersskillnad när man är sexton. Och givetvis måste hon själv få bestämma vem hon ska vara ihop med. Det kan inte hennes bror bestämma åt henne.

yes det stämmer att även hon började skolan 1år tidigare
Citera
2007-02-08, 15:19
Bannlyst
jimmieL förstår ej

MachoMan är uppenbarligen ganska smart - sug på denna

om någon annan pumpar hemma hos dom får han ändå rulla skinn - rätt men det måste han leva med (eller rövare om)

Men Ni är ju kompisar - om Du får sätta på (HANS EGEN SYRRA) när Du vill (jag skall inte lägga till om Du inte vill för ofta - som jag är rolig nog att säga till de kaxiga)

och han bara får sätta på DEN SOM VILL - och ingen vill är det ju ingen höjdare - (att gå & vara kåt & rannsaka - när du får doppa)

Jag slutar med ett av mina uttryck för vidare förståelse

När man har Stadigt får man Sätta På När man vill

När man är Free får man man Sätta På Den som vill.

Det sistnämnda är naturligtvis mycket roligare förutsatt att det är ett (större) antal som vill.

(ta inte mitt inlägg som spydigt - det är inte så menat)
Citera
2007-02-08, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
MachoMan är uppenbarligen ganska smart - sug på denna

om någon annan pumpar hemma hos dom får han ändå rulla skinn - rätt men det måste han leva med (eller rövare om)

Men Ni är ju kompisar - om Du får sätta på (HANS EGEN SYRRA) när Du vill (jag skall inte lägga till om Du inte vill för ofta - som jag är rolig nog att säga till de kaxiga)

och han bara får sätta på DEN SOM VILL - och ingen vill är det ju ingen höjdare - (att gå & vara kåt & rannsaka - när du får doppa)

Jag slutar med ett av mina uttryck för vidare förståelse

När man har Stadigt får man Sätta På När man vill

När man är Free får man man Sätta På Den som vill.

Det sistnämnda är naturligtvis mycket roligare förutsatt att det är ett (större) antal som vill.

(ta inte mitt inlägg som spydigt - det är inte så menat)
inte för att vara taskig eller någonting men jag fattade 0 rent ut sagt
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in