• 1
  • 2
2007-02-08, 20:24
Bannlyst
På vilket sätt får du ångest när du röker?
Om det bara är något övergående så ser jag nog inget fel med att köra med lite benso samtidigt.
Citera
2007-02-08, 20:35
Medlem
Rokos avatar
Tycker det är kanon med det till rökat, speciellt diazepam.. så lungt och skönt rus.
Citera
2007-02-08, 20:54
Bannlyst
edit de blev lite fel men valium tar bort ångest
Citera
2007-02-09, 19:31
Medlem
gdaniels avatar
ha...

haha, alla kan nån gång då och då få lite ångest av röka, beroende på vilet tillstånd man är i. Valium, stes osv är helt sköna lungnande pills. håll er borta ifrån rohypnol bara.....zzzzzzzz
Citera
2007-02-09, 19:58
Medlem
Avva66s avatar
Dålig set and setting om du får mycket ångest kanske, lär dej att leva med den annars. Lite ångest hör nästan till rökat tycker jag.
Lite alkohol hjälper också, men inget jag rekommenderar.
Citera
2007-02-14, 14:59
Bannlyst
Kan bara nämna det så här lite sent att anledningen är att jag gör debut i helgen och enda stället jag kan göra det på är hos en polare.
Gillar inte att ta droger i "otrygga" miljöer och han bor hos ett par skumma lirare.
Då är det bättre att ta ett par valar för att släppa nojjan första gången så att man får veta vad det handlar om.
Citera
2007-02-14, 15:12
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Okej du får ångest utav en i princip ofarlig drog och kompenserar det med en farlig.
Smart! Varför skjuter du inte heroin på en gång och har lite extra fun?

Benzo är inte farligt såvida man inte blandar Alkohol till eller tar enorma mängder, ger ett skönt sänkande rus om man blandar med Indica. Och det där med heroinet var nog lite överdrivet, benzo är ju en helt annan drog.
Citera
2007-02-14, 17:00
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Benzo är inte farligt såvida man inte blandar Alkohol till eller tar enorma mängder, ger ett skönt sänkande rus om man blandar med Indica. Och det där med heroinet var nog lite överdrivet, benzo är ju en helt annan drog.

Det är även fruktansvärt beroendeframkallande.
Och rätt lätt att överdosera beroende på vad man stoppar i sig såklart.
Citera
2007-02-14, 17:49
Bannlyst
Snälla folk håll er borta från de här bensot, om ni får ångest av att röka ta en paus eller sluta!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in