• 1
  • 2
2007-03-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Om alla nu försöker så hårt, hur fan kommer det sig att dom misslyckas hela tiden? Jävla klantskallar. Vill man verkligen ta självmord är det inte svårt.
De vill väl egentligen inte dö utan söker bara uppmärksamhet.
Citera
2007-03-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackson
De vill väl egentligen inte dö utan söker bara uppmärksamhet.

Är du ironisk eller bara dum i huvudet?
Citera
2007-03-19, 00:34
Medlem
Guybrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krenx
Efter ett misslyckat självmordsförsök i onsdags med sjukhusbesök och hela skiten vill min flickvän ta en paus en stund. Med en paus menar jag bara att vi inte ska höra av oss för att hon behöver tid att tänka över saken och ting över det som har hänt. Vad rör sig i hennes huvud nu tro? Nån som har varit i liknande situation? Hon vet varken ut eller in... Hon tycker att jag ska lägga in mig, om inte för min skull så för hennes/vår. Vad händer när jag har lagt in mig? Detta är jobbigt.

Säkert en ganska okänslig fråga från min sida, men jag är nyfiken, på vilket sätt försökte du ta livet av dig?

Du behöver inte lägga in dig om du inte fortfarande går runt med starka självmordstankar. Sök hjälp hos en psykolog, det kan vara bra för dig.
Citera
2007-03-19, 01:25
Medlem
fightownwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rouge
Är du ironisk eller bara dum i huvudet?
Det jackson menade är egentligen att dom vill dö men dom vågar inte .....den som vågar han gör det helt enkelt annars är det ett rop på hjälp

Citat:
Ursprungligen postat av Guybrush
Säkert en ganska okänslig fråga från min sida, men jag är nyfiken, på vilket sätt försökte du ta livet av dig?

Du behöver inte lägga in dig om du inte fortfarande går runt med starka självmordstankar. Sök hjälp hos en psykolog, det kan vara bra för dig.

Det vanliga 10st alvedon och 1st 6pack Folkbärs och en mobiltelefon med SOS i luren och skriket efter -"hjälp jag tror jag dör behöver ambulans"

Tror det är det vanligaste självmordsförsöket åldern 13-19 år i Sverige
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in