• 1
  • 2
2007-02-12, 00:23
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Det var inte han som blev skjuten som hade drogerna på sig.

Det roliga var att hela artikeln är humoristiskt skriven, "Jägaren trodde att det var en sumpbäver."
Alltså kom igen, bara ordet "SUMPBÄVER" gycklar mina skrattknölar!

Att sedan få bilden av en snubbe på metamfetamin som gått ut i skogen för att röka braj och jaga sumpbäver råkar skjuta en snorklande snubbe i ansiktet.Killen överlev också så det var ju inget jätte negativt även om det kanske inte är så trevligt att bli skjuten i huvudet utav en amfetaminist.

När du säger det på det sättet blev det faktiskt väldigt roligt. Antar att du är bäng och att detta kanske borde tillhöra flumtråden?

MVH
2007-02-12, 00:30
Medlem
LadyTieras avatar
Jag tyckte det var jättekul och jag har bara druckit te och tagit alvedon
2007-02-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Det var inte han som blev skjuten som hade drogerna på sig.

Det roliga var att hela artikeln är humoristiskt skriven, "Jägaren trodde att det var en sumpbäver."
Alltså kom igen, bara ordet "SUMPBÄVER" gycklar mina skrattknölar!

Att sedan få bilden av en snubbe på metamfetamin som gått ut i skogen för att röka braj och jaga sumpbäver råkar skjuta en snorklande snubbe i ansiktet.
Killen överlev också så det var ju inget jätte negativt även om det kanske inte är så trevligt att bli skjuten i huvudet utav en amfetaminist.

Så mycket förstod jag också, skrev fel bara

Jag ser fortfarande inte det roliga med det hela, men vill du ha lite roligt så får du gärna ge mig lite metamfetamin och cannabis, så kan jag skjuta dig
2007-02-12, 00:50
Medlem
Kapads avatar
JAG tyckte till och med att det var kul som fan! Och jag som PK-it:ar mig i varje tråd på Humor-avdelningen. Om jag tänker mer på det så blir det bara roligare och roligare.
2007-02-12, 01:18
Medlem
cones avatar
crudo...

Vad menar du len... Det va feeeet. Jag garvade så jag grät..

2007-02-12, 01:31
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Efter en önskan om att låsa denna så gör jag det.
Nej, den hör inte hemma i flummtråden heller.
//Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in