Citat:
Ursprungligen postat av Enforcer
dels det..sen har jag haft väldigt svårt för att låta mig själv känna närhet över huvudtaget..jag kan ligga i sängen med en tjej jag tycker är supersnygg och bli så närvös att jag inte får upp den, och jag har inge problem med de när jag är ensam om man säger så
Man vet ju inte så mycket om dig; i vilken ålder du är, i vilken situation - så det är svårt att säga något generellt. Lite kanske man ändå kan säga:
- Du får en "supersnygg tjej" till sängkanten. Det betyder att du inte har några problem att träffa tjejer. Och det är ju en bra utgångspunkt.
Men det antyder också att du är ganska ung, när du använder uttryck som "supersnygg". Om vi säger att du är 18 år, så verkar det ju inte att bli ett problem för dig om du vid den åldern får "supersnygga tjejer" i sängen, men inte får opp den. Då kommer du få många tillfällen att praktisera.
- Erektionsproblem vid den situation du beskriver (ung, oerfarenen, snygg tjej som du är attraherad av), är ju egentligen inte så konstigt. Det är väl så vi alla har det i början. Man är osäker, oerfaren... Om du skriver här om tio år (vilket är osannolikt) är jag dels säker på att du inte har något problem med detta. Utan är en etablerad samhällsmedborgare.
- Hade du varit i medelåldern hade det förstås varit ett allvarligt problem. Men det är ju en annan sak.
Lycka till!