• 3
  • 4
2007-02-21, 13:35
Medlem
Toasts avatar
För fan, ha lite stake. Jag hade också en jobbig polare, men när han började bete sig jobbigt skrek jag i ansiktet på han att hålla käften och börja bete sig som folk. Kort, klart och högt. Fungerade ganska bra.
Jag försökte också snacka med honom, men det funkade inte. Han vägrade lyssna.
Citera
2007-02-21, 13:59
Medlem
smeklols avatar
Även om det är jobbigt att säga till honom, är det ännu jobbigare att dras med honom dag ut och dag in..

Eftersom han själv inte kan läsa av situationen och förstå att ni försöker ta avstånd, får ni lov att prata med honom och vara tydliga.

Annars kan ni ju alltid skriva en länk till den här tråden på MSN så borde han få en ganska klar bild på hur ni känner...
Citera
2007-02-21, 14:45
Medlem
BushwickBills avatar
Ähh låt han hänga med finns inget dåligt umgänge egentligen, alla människor ska klara av att umgås med alla. Men visst känner jag igen det där från just gymnasiet, jag kan dock garantera att ni växer ifrån det här att ni bara kan umgås med folk ur ett visst fack. Folk blir generellt bättre på att känna av situationer och ha lättare att umgås desto äldre de blir. Sedan är det alltid roligt att ha en polare som säger plumpa saker och så som man kan bråka lite med. Sluta ta det så jävla seriöst och sluta tänka så mycket på honom. Ska jag vara ärlig så låter ni nästan lite tråkiga och fega nå djävulskt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in