Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeDawg
Sitter och testar för första gången. Började mjukt med uppskattningsvis 0,3mg. Drog linan för 40 min sen och jag känner inget direkt. Kan jag ta lika mycket till nu för att få effekt eller borde jag vänta?

Tacksam för svar!

Kör på blanda inte med benz eller alkohol bara
Citera
2015-12-17, 19:12
Medlem
Nice. Nej blir bara att blanda med CB ikväll. Om jag inte känner nånting efter en timme efter andra linan, kan jag då ta ytterligare en liten för att fortsätta komma upp, eller hinner man få tolerans så att det inte ger någon effekt typ?

Sorry for noobiga frågor men hittar inget om detta på FB och det är första gången jag brukar någon opiat/opiod med undantag från den gången jag fick tram i samband med en operation.

Hehe.
Citera
2015-12-17, 20:10
Medlem
1h sen intag nr 2 och känner mig litte dåsig och lite vinglig när jag ställer mig upp bara. Hur lång tid tar det innan det har peakat max egentligen? Vill ju gärna få lite eufori och myskänslor med så om detta är peaken så vill man ju ha en liten jävel till hehe.

EDIT: Har fått i mig runt 0,5mg hittills fördelat på 2 linor med 1h mellanrum kan vara värt att nämna.
Senast redigerad av DeDawg 2015-12-17 kl. 20:16.
Citera
2015-12-17, 20:36
Medlem
Citat:
1h sen intag nr 2 och känner mig litte dåsig och lite vinglig när jag ställer mig upp bara. Hur lång tid tar det innan det har peakat max egentligen? Vill ju gärna få lite eufori och myskänslor med så om detta är peaken så vill man ju ha en liten jävel till hehe.

EDIT: Har fått i mig runt 0,5mg hittills fördelat på 2 linor med 1h mellanrum kan vara värt att nämna.

Ta du en liten till men som sagt blanda inte
Citera
2015-12-17, 20:41
Medlem
Redlinezs avatar
När kan jag ta sub efter att ha ätit oxynorm några dagar? Hur länge bör man vänta efter sista dosen oxynorm?

Mvh
Citera
2015-12-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
När kan jag ta sub efter att ha ätit oxynorm några dagar? Hur länge bör man vänta efter sista dosen oxynorm?

Mvh

Vänta 24h iallafall, har hört att dom ej skall krocka men jag hade väntat 24h krockar de så blir du galet dålig
Senast redigerad av MOOSEMAN 2015-12-17 kl. 20:59.
Citera
2015-12-17, 21:06
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
Vänta 24h iallafall, har hört att dom ej skall krocka men jag hade väntat 24h krockar de så blir du galet dålig

Okey då vet jag det. Jo har hört att man kan bli ordentligt sjuk om det krockar så därför jag fråga för att vara på den säkra sidan.

Tack för svar i alla fall
Citera
2015-12-18, 12:40
Medlem
Näee jag vet inte vad jag ska tycka om sub. Fick väl i mig runt 1mg utstpätt på 3 linor under 3 timmar igår. Blev torr i munnen, lite dåsig och vinglig. Fick lite lätt illamående, lite klåda runt näsan och andra kroppsdelar och ingen direkt eufori eller välbehag. Lite nöjd kände man sig emellanåt men det var främst när jag rökte cannabis till. Höll på att nicka till i soffan några gånger också.

Idag mår jag fortfarande ganska illa och har lite ont i huvet. Har ju inte ätit ordentligt vare sig igår eller idag så kan väl bero på det iofs...

Men ska det inte hända mer?
Citera
2015-12-18, 20:57
Medlem
Citat:
Näee jag vet inte vad jag ska tycka om sub. Fick väl i mig runt 1mg utstpätt på 3 linor under 3 timmar igår. Blev torr i munnen, lite dåsig och vinglig. Fick lite lätt illamående, lite klåda runt näsan och andra kroppsdelar och ingen direkt eufori eller välbehag. Lite nöjd kände man sig emellanåt men det var främst när jag rökte cannabis till. Höll på att nicka till i soffan några gånger också.

Idag mår jag fortfarande ganska illa och har lite ont i huvet. Har ju inte ätit ordentligt vare sig igår eller idag så kan väl bero på det iofs...

Hade du tagit annan opi innan?
Citera
2015-12-18, 21:32
Bannlyst
Citat:

Äter du någon anti-depressiv medicin? Tagit någon opiat innan? För du borde fått bättre effekt.
Första gången tog jag 0,5 och nodda ändå utav helvete och somna direkt. Men var det absolut bästa jag känt så länge jag var vaken...
Citera
2015-12-19, 00:14
Medlem
Citat:

Prova att smula i dig det dubbla så borde du få effekt
Citera
2015-12-19, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
Prova att smula i dig det dubbla så borde du få effekt

Jo, visst, men då är risken att han slocknar direkt istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in