Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-10, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Nej, det är inte underförstått då den där blandningen kan vara dödlig.

Ja jag tänkte mig inte för, men jag drack ingen öl som tur är
Citera
2011-02-10, 16:24
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladonizz
Hejsan.

Varför behöver jag ta alltid så stora doser jämfört med andra? Mina vänner noddar på 400mg tram, jag tar 1200mg och känner verkligen ingenting. Sen en annan kväll tog vi sub, började med nybörjardosen eftersom jag aldrig tagit det förut 0.5mg. Väntade en halvtimme, kände inget och det var inte förrens jag var uppe i 2-3mg sub som jag kände liiite noddning och välbehag. Jag är 20+ 100kg och enda medicin jag tar är 300mg lyrica.

Börjar bli frustrerad då jag har tolerans eller är immun mot alla droger känns det som... Och så illa som jag mår måste jag ta droger då och då för att få ett break ifrån skitlivet man lever.

Tacksam för svar
De flesta som tar opiater väger väl i 65-75 kg snåret. Är det så konstigt att du klarar mera då? Jämnför med alkohol - brukar du i regel inte kunna hävda i dig mer än folk på 66% av din vikt?
Citera
2011-02-10, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
De flesta som tar opiater väger väl i 65-75 kg snåret. Är det så konstigt att du klarar mera då? Jämnför med alkohol - brukar du i regel inte kunna hävda i dig mer än folk på 66% av din vikt?

Ja jag vet inte, det borde väl inte ha med vikten att göra utan opiatreceptorerna(?) Och jag kan tillägga att det inte är fett utan att jag är en f.d bodybuilder så det mesta är fortfarande muskler. Har ingen kagge eller så. Jag testade dock att röka en holk och snortade 12mg sub igår och då noddade jag var 15 sekund, asskönt

MVH
Citera
2011-02-11, 11:49
Bannlyst
Detta kommer låta sjukt. Men jag är riktigt förbryllad över att detta inträffade.
Det var så att jag skulle dra lite suboxone för första gången igår. Har alltid annars tagit Subutex.

Började med en redig 2mg lina och väntade 30min. Knappt någon effekt alls. Därefter fyllde jag på med ytterligare 1mg. Knappt någon skillnad där heller. Jag fyller försöktigt på under hela kvällens gång tills hela subben är slut. På detta hade jag även intagit 4(!)mg xanor och 2mg ikto.

Fick även i mig 2st stadiga groggar. (nu börjar det bli farligt, jag vet)

Det hela slutade med att jag däckade av benzon. Noddade inte ens en liten microsekund. Subben var i blister och allt!

Hur kan detta hända? Hade ingen tolerans på någonting av det jag stoppade i mig! Inte ens alkoholen.

Dock mådde jag helt superduper bra i ca 15min, sedan släppte allt!
Senast redigerad av Jazzmannen 2011-02-11 kl. 11:54.
Citera
2011-02-11, 14:56
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
Sitter och myser på lite suboxone. Mums Önskar att alla kunde må så här för alltid!

Själv sitter jag och myser med lite Subutex och mår underbart!

Hur lång tid tycker ni det tar för att få full effekt på sub? För mig tar det ungefär en timme.
Citera
2011-02-11, 17:28
Bannlyst
Dragit 4mg sub och knaprat 1mg generiska xanor och 4mg generiska ikto.
Får se hur detta blir =) Verkar lovande so far

Sved till ovanligt mycket i näsan måste jag säga.
Citera
2011-02-11, 17:30
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic

Hur lång tid tycker ni det tar för att få full effekt på sub? För mig tar det ungefär en timme.

Ja typ 1h för mig med. Kan väl känna av redan efter ca 10min men då är det självklart väldigt svagt och sedan efter ca 1h så slår det på helt.
Citera
2011-02-11, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Ja typ 1h för mig med. Kan väl känna av redan efter ca 10min men då är det självklart väldigt svagt och sedan efter ca 1h så slår det på helt.

Håller med till fullo, gått nu typ 30 min sedan jag drog 2mg sub och det är andra gången jag tar det i mitt liv, men jag känner redan att jag kommer bli torsk på detta här :S Men aja hellre detta än min olidliga ångest som jag alltid har, och bidrar till självmordsförsök efter självmordsförsök. Så detta kanske är min räddning?

Sen dagen efter så är man så härligt subbad också, det är så sjuuukt skönt. Just nu bara att trycka ner tangenterna är en skön känsla

Må väl
Citera
2011-02-11, 21:35
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:

Fick just i mig en näsa sub och 4 Imovane, och ja det brukar ta en timme för mig med...
Citera
2011-02-11, 21:38
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzmannen
Detta kommer låta sjukt. Men jag är riktigt förbryllad över att detta inträffade.
Det var så att jag skulle dra lite suboxone för första gången igår. Har alltid annars tagit Subutex.

Började med en redig 2mg lina och väntade 30min. Knappt någon effekt alls. Därefter fyllde jag på med ytterligare 1mg. Knappt någon skillnad där heller. Jag fyller försöktigt på under hela kvällens gång tills hela subben är slut. På detta hade jag även intagit 4(!)mg xanor och 2mg ikto.

Fick även i mig 2st stadiga groggar. (nu börjar det bli farligt, jag vet)

Det hela slutade med att jag däckade av benzon. Noddade inte ens en liten microsekund. Subben var i blister och allt!

Hur kan detta hända? Hade ingen tolerans på någonting av det jag stoppade i mig! Inte ens alkoholen.

Dock mådde jag helt superduper bra i ca 15min, sedan släppte allt!
Är du stålmannen?
Citera
2011-02-11, 21:54
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Är du stålmannen?
Han är inte ensam isf, tog subdebut idag och har glidit ner 7mg, 6mg ikto och 4mg alpra och några imovane, mycket skön känsla några timmar men nu normal, böljade väl vid 12 kanske.

Mvh
Citera
2011-02-11, 22:44
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:

Få se här nu...

Jag hade tagit en näsa ungefär 5 innan jag svarade på ditt inlägg, och nu känner jag att det börjar bli full effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in