Citat:
Ursprungligen postat av
AngelusDiaboli
Gäller då VERKLIGEN inte för mig kan jag säga i alla fall haha. Om jag kör 1mg dag 1 så behöver jag 1.5-2.0mg dag 2 för att bli lika skön, egentligen så blir jag inte lika skön som dag 1 oavsett hur mycket jag tar, men nästan.
Dag 3 måste jag ofta ta runt 3mg, och ruset brukar då släppa väldigt snabbt av någon anledning, ibland så snabbt som efter 2-3 timmar. Sen kan jag i princip inte få mycket till rus längre om jag inte väntar minst några dagar. För att få ett ORDENTLIGT rus igen måste jag vänta minst två veckor.
Men jag är antagligen ett extremfall. Jag reagerar väldigt annorlunda från de flesta jag känner på de opioder jag provat, nämligen Tramadol och Buprenorfin.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rommelstein
Samma här faktiskt. Första gången jag köpte en sub 8a så tog den slut på en helg.
Nä men det tror jag säkert eftersom jag har sett många tröttna på sub nasalt då de bara blir friska på subben, bara för att gå vidare till att skjuta subben/morfin/heroin, för att få rus. Det här är väldigt farligt och jag tror det är en anledning till att så många om dör av opiater och blandmissbruk, båda här och utomlands. Sträckan att vara rookie och att testa sub till att dö i farliga kombos av droger kan vara väldigt kort.
Så se upp ni rookies. Subben är livsfarlig den dagen ni börjar att experimentera med nya kombos för att få rus.
Sen är frågan också vad man menar med rus? Många nybörjare kanske nöjer sig med att få den centralstimulerande effekten av av små doser, och en stämningshöjare. Emedan den vane blandmissbrukaren
måste bli väck, varje gång...