2025-01-07, 08:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Domen är rätt och du vet det men har tjafsat emot hela tiden. Det spelar ingen roll vad man ger dig för bevis, du bara försvarar Ken. Hej ett av Sveriges få Kenfan....

Jag antar att du trollar men har har lämnat landet. Skröt om det tidigare vid tidigare domar att han inte tänkte betala skadestånd eller skatteskulder samtidigt som han bodde i Kenya. Nu har han ännu mer skulder och har utvandrat. Jag hoppas att han stannar kvar där.
Ken gör massa bra grejer ren välgörenhet på flera vis även betalat in massa skatt. Hela den här grejen med revisorn dom har blåst han istället för att stå för vad dom själva har gjort i affären han får sota för deras skit.
Citera
2025-01-07, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Ken gör massa bra grejer ren välgörenhet på flera vis även betalat in massa skatt. Hela den här grejen med revisorn dom har blåst han istället för att stå för vad dom själva har gjort i affären han får sota för deras skit.

Han har dealat droger, misshandlat, hotat, belastat rättsväsendet, skitit i sina barn (lyssna sonen dissa honom) och på alla sätt belastat och skadat Sverige. Han har definitivt inte betalat vad han kostat landet och det är skönt att bli av med kräket. Men det står dig fritt att skicka pengar till honom. Kom igen- skicka lite så han blir av med sina skulder.
Citera
2025-02-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Han har dealat droger, misshandlat, hotat, belastat rättsväsendet, skitit i sina barn (lyssna sonen dissa honom) och på alla sätt belastat och skadat Sverige. Han har definitivt inte betalat vad han kostat landet och det är skönt att bli av med kräket. Men det står dig fritt att skicka pengar till honom. Kom igen- skicka lite så han blir av med sina skulder.

Vart hittar jag hans sons disslåt? Vad heter den?
Citera
Igår, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Vart hittar jag hans sons disslåt? Vad heter den?

Kommer inte ihåg men här är en intervju med honom. Du kanske kan söka bland hans alster?

https://dopest.se/kelian-ken-ring-son-respektlos/
Citera
Igår, 16:30
Medlem
Ken Ring är arketypen för ett missfoster, som till råga på allt gjort sitt missfosterskap till ett kändisskap.

Han borde aldrig ha fötts. Synd att ingen skjutit ihjäl honom. Inte för att jag önskar livet ur honom, men han är liksom bara så missfostrig och såna borde inte leva alls. Tungt kriminellt belastad som redan nämnt.

Han hade vissa bra låtar, men på det stora hela är han ett missfoster som artist och som människa.

Och mulatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in