2007-02-24, 23:02
Medlem
Behver era synpunkter/tankar p hurvida hon r intresserad av mig som mer n vn eller inte;

Vi gr i samma klass, har pratat en hel del p skoltid och litegrann utanfr, har setts ngon gng d vi varit sjlva. Frra fredagen hamnade vi p samma utestlle av en slump, hade inte pratat med henne om vad hon skulle gra osv, iallafall s resulterade det i att vi hnglade/dansade mer eller mindre hela kvllen, vi (tminstone jag) var p andra personer ocks, fast d i kortare perioder och utan att vi knde igen dem sedan tidigare. Ingen av oss har problem med det som hnde, tminstone jag ngrar inget och det har flutit p mer eller mindre som vanligt i skolan.
Som jag kommer ihg det (var en aning berusad) s var det frst hon som brjade kyssa mig (bde den frsta, sista och ett par drmellan liggande "etapper"), hon r trevlig att ha att gra med, hade vi inte gtt i samma klass hade jag troligtvis lagt in en stt. Hon har i efterhand inte skyllt p alhokolen eller ngra andra omstndigheter, i alla(?) liknande situationer jag varit med om innan har detta varit fallet, s ven om jag brukar vara en baddare p att lsa av kvinnor s fr jag inte rtt p det.. Nr vi har trffats ute innan s har vi oftast hlsat och ibland och satt oss ner fr att ha lngvariga fyllesamtal ifall bda varit p humr fr det, fast utan att gra ngot annat n att prata d.

hur tror ni det ligger till? (topicen suger, jag vet)
Citera
2007-02-24, 23:08
Bannlyst
Har du testat att frga henne om vad hon vill?
Citera
2007-02-24, 23:09
Medlem
1984sessans avatar
Tycker det lter som att hon tyckte att det var en kul grej bara... Och inte en stor grej
Citera
2007-02-24, 23:10
Medlem
angelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal

Good thinking
Citera
2007-02-24, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal
Ganska jobbigt om man gr i samma klass. Om han blir "dissad" s r det lite pinsamt resten av skolgngen kanske.
Citera
2007-02-24, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anoretas
Ganska jobbigt om man gr i samma klass. Om han blir "dissad" s r det lite pinsamt resten av skolgngen kanske.
Mjligtvis, om han frgade helt utan kontext. Men nu har de ju pussats och hnglat... Dessutom verkar de ha en ganska informell relation.
Citera
2007-02-24, 23:12
Medlem
angelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anoretas

Inte pinsamt. Desto pinsammare fr henne som tagit initiativ att hngla upp honom.
Citera
2007-02-24, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angelo
Inte pinsamt. Desto pinsammare fr henne som tagit initiativ att hngla upp honom.
Precis, det finns en kontext dr det inte r konstigt. Det r ju inte s att han r klassens psycho som helt pltsligt frgar henne p en lektion om hon tar den i tvan
Citera
2007-02-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1984sessan
Tycker det lter som att hon tyckte att det var en kul grej bara... Och inte en stor grej
Har ocks tnkt p det, men med tanke p att det rr sig om ett par timmar och att hon drog med mig ut p dansgolvet ocks samt att hon inte r slampig p ngot stt, jag menar inte att det r slampigt att strula rundor, men hon r mer typen som tar det snppet lugnare (t ex inte en av dom som hnglar med tjejkompisar) fast det skulle kunna vara egot som spelar en ett spratt
Jag r inte speciellt insatt i i hur stor utstrckningar hon beter sig nr hon r p lyset, men s som jag knner henne s r hon mer mammas lilla flicka (ni vet typen) n Lisa som fr ny kuk varannan vecka..

En tankegng r ju att hon tycker att bollen r p min planhalva och att hon vill att jag ska ta nsta steg, och det skulle jag mjligtvis ta mig mod till att gra nr ett nstintill perfekt tillflle kom (alternativt p fyllan d...) eller om hon nu i efterhand visar tecken att hon tycker om mig som mer n kompis.
Citera
2007-02-24, 23:39
Bannlyst
Frga henne! Finns inte mer att sga. Vad trodde du vi skulle fresl dig, en kurs i telepati?
Citera
2007-02-24, 23:41
Medlem
1984sessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRUDELN
Har ocks tnkt p det, men med tanke p att det rr sig om ett par timmar och att hon drog med mig ut p dansgolvet ocks samt att hon inte r slampig p ngot stt, jag menar inte att det r slampigt att strula rundor, men hon r mer typen som tar det snppet lugnare (t ex inte en av dom som hnglar med tjejkompisar) fast det skulle kunna vara egot som spelar en ett spratt
Jag r inte speciellt insatt i i hur stor utstrckningar hon beter sig nr hon r p lyset, men s som jag knner henne s r hon mer mammas lilla flicka (ni vet typen) n Lisa som fr ny kuk varannan vecka..

En tankegng r ju att hon tycker att bollen r p min planhalva och att hon vill att jag ska ta nsta steg, och det skulle jag mjligtvis ta mig mod till att gra nr ett nstintill perfekt tillflle kom (alternativt p fyllan d...) eller om hon nu i efterhand visar tecken att hon tycker om mig som mer n kompis.

Hller med ZombieCannibal. Frgar man inget fr man inget veta... Finns ingen annan lsning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in