Behver era synpunkter/tankar p hurvida hon r intresserad av mig som mer n vn eller inte;
Vi gr i samma klass, har pratat en hel del p skoltid och litegrann utanfr, har setts ngon gng d vi varit sjlva. Frra fredagen hamnade vi p samma utestlle av en slump, hade inte pratat med henne om vad hon skulle gra osv, iallafall s resulterade det i att vi hnglade/dansade mer eller mindre hela kvllen, vi (tminstone jag) var p andra personer ocks, fast d i kortare perioder och utan att vi knde igen dem sedan tidigare. Ingen av oss har problem med det som hnde, tminstone jag ngrar inget och det har flutit p mer eller mindre som vanligt i skolan.
Som jag kommer ihg det (var en aning berusad) s var det frst hon som brjade kyssa mig (bde den frsta, sista och ett par drmellan liggande "etapper"), hon r trevlig att ha att gra med, hade vi inte gtt i samma klass hade jag troligtvis lagt in en stt. Hon har i efterhand inte skyllt p alhokolen eller ngra andra omstndigheter, i alla(?) liknande situationer jag varit med om innan har detta varit fallet, s ven om jag brukar vara en baddare p att lsa av kvinnor s fr jag inte rtt p det.. Nr vi har trffats ute innan s har vi oftast hlsat och ibland och satt oss ner fr att ha lngvariga fyllesamtal ifall bda varit p humr fr det, fast utan att gra ngot annat n att prata d.
hur tror ni det ligger till?
(topicen suger, jag vet)