• 1
  • 2
2007-02-26, 01:37
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZombieCannibal
Jag tror de flesta är nöjda med städning och mat på bordet

Man ska aldrig jämföra sig med det sämsta och man ska inte nöja sig med det minsta! Det är ett motto jag lever efter! Men du verkar ju lätt att tillfredställa med så lågt ställda krav!
2007-02-26, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Man ska aldrig jämföra sig med det sämsta och man ska inte nöja sig med det minsta! Det är ett motto jag lever efter! Men du verkar ju lätt att tillfredställa med så lågt ställda krav!
Faktiskt! Den abysmala nivån på den svenska kvinnans skötande av rudimentär markservice har gjort mig rätt ödmjuk.
2007-02-26, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Men.. Varför har ni inga kramsmileys på det här stället? \_/ <- en kram uppifrån
Det går nog över snart, ska du se.
Hondjäfvul, du är min svurna fiende! Försök för helvete inte dolka mig i ryggen medelst din trojanska häst till Janus-fejsat fejk-medlidande.
2007-02-26, 01:58
Bannlyst
Håller med trådskaparen fullständigt!

Fy vad vidrigt det är med smutsiga kvinnor, samma gäller killar också, men jag har nog högre krav på en kvinna när det gäller städning, vi ska s.k vara ordentliga jämfört med killar, gammaldag, yes i just detta avseende.

Diskuterade detta med folk i skolan, jag och min syster damsugar minst 1-2 ggr om dagen i våran lilla lya, medans vissa i skolan snackade om att de damsög 1 gång i månaden, FYFAN vad vidrigt, gud vet hur äckligt och smutsigt det måste vara där.

Städa mer ppl.

Edit : Hur fan kan man lämna kvar disk över natten? Eller ens över dagen? är det inte bättre att diska direkt och få det överstökat? Jag blir allergisk mot folk som har det smutsigt i köket, köket ska skina 24/7, inte bara köket för den delen, hela huset. En annan sak jag tycker är virdigt, är folk som inte byter sängkläder ofta, hur kan ni sova i era sängar? En säng ska lukta nytvättat.
2007-02-26, 02:00
Bannlyst
Prinsessa: bra att du håller gamla ideal vid liv. Även om du egentligen borde stå vid spisen och hålla käft.

Jag vill ha fler exempel på kvinnligt svinbeteende! Ingenting förvånar mig längre
2007-02-26, 02:03
Bannlyst
Citat:
Prinsessa: bra att du håller gamla ideal vid liv. Även om du egentligen borde stå vid spisen och hålla käft.

Jag vill ha fler exempel på kvinnligt svinbeteende! Ingenting förvånar mig längre

HAHHA, okej, där går du för långt, även mannen ska kunna stå i köket och se fin ut Jag lagar gärna mat, jag gör det för att jag tycker det är kul, inte för att en kvinnas plats är vid spisen.
2007-02-26, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessa
HAHHA, okej, där går du för långt, även mannen ska kunna stå i köket och se fin ut Jag lagar gärna mat, jag gör det för att jag tycker det är kul, inte för att en kvinnas plats är vid spisen.
Jag vill inte höra ditt feministbabbel. Håll dig till topic, om du måste uttala dig.

Exempel på svinighet: hona som hade 142 par skitiga trosor. Köpte nya hela tiden och lade bajstrosorna på hög. För lat för att tvätta eller ens slänga ut de gamla
2007-02-26, 02:07
Medlem
Be_Reals avatar
Citat:
Är det någon annan som finner det avtändande med brudar som inte städar sina lyor? Kalla mig gammaldags, men jag har alltid fått lära mig att kvinnor luktar blommor i röven och springer runt och dammar av och sånt hela tiden. Döm om min förvåning när jag blev äldre och träffade töser som var värre svin än mig själv

Vad är det med dagens kvinnosläkte? De kan inte laga mat, de bryr sig bara om dokusåpor och trams, de kan inte städa, de skiter i att hålla rent, jag har t om hittat en övermöglad gryta i en kvinnas kylskåp en gång. Hon var väl helt enkelt för slapp för att diska! Nej, nu får det vara nog med denna slapphet

Jag tror det är någon medfödd instinkt det här. Jag vill inte att mina ungar ska få asthma och ebola och vad vet jag. Hygien är viktigt. Vi lever trots allt inte i lort-Sverige längre.

svar JA!! jag håller med dig helt här...skulle inte kunna ha ett förhållande med en brud som inte kan städa och hålla ordning i sitt liv,finns inget mer avtändande än WT-bimbo-brudar som bara sitter och väntar på att nästa nummer av se o hör ska släppas så att dom kan läsa om vad brad pitt gjorde på sitt senaste restaurang-besök...e med rätt "gammaldags" av mig,träffar jag en tjej som seriöst köper skvallertidningar samt gillar att fördriva kvällarna med big brother m.m så spelar det ingen roll vem hon e lr hur hon ser ut,finns bara en enda tanke med såna...knulla och inget mer.
2007-02-26, 02:08
Medlem
Snövits avatar
Tråd söndertramsad och urspårad, trådskaparen har även bidragit.

LÅST!

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in