Citat:
Ursprungligen postat av
mongomanish
Jag bodde där nere för drygt tio år sen, då betalade jag 70€ per gram även om kvaliten var lite bättre än hemma. Jag har dock aldrig stött på brunt där nere utan det var uteslutande vitt.
Vad gäller att fixa så är det inte jätteenkelt alltid då utlänningar ofta ses som ett enkelt byte, men det lättaste i början tyckte jag var att snacka med pakistanierna i Raval. Hittar man någon där som kränger hasch (eller öl på natten) så känner de till 100% någon som kan fixa heroin. Min erfarenhet är att det är betydligt lägre risk att bli blåst av pakistanierna än av andra, de är bara ute efter att göra affärer och var över lag vädligt lätta att ha att göra med.
Annars så finns det också ett metadonprogram som även är ett sprutbyte och som även har injektionsbås. Det låg rakt nedanför Raval och om det ligger kvar så brukade det av naturliga skäl hänga en hel del människor där som använde heroin och kunde hjälpa till. Förvänta dig dock att få betala för tjänsten i antingen pengar eller varor. Sen är det också väääldigt få, iaf då som pratade ens halvduglig engelska.
Här är en länk till var det ligger:
https://maps.app.goo.gl/PdAZPS66NotDtgSM7
Muchas Gracias !
Vilka tider hade öppet? Eller, när fanns det aktiva där?
Överlever vistelsen eftersom jag har sub att ta till, men det vore nice att lyxa till det med vitt som är svårt att få tag i Gbg..
Edit: får sjukt starka grejer, alltid direkt från obrutna ägg, och jag får av ganska tunga lirare så får jag starkare här blir det problem. Det jag köper hemma är minst dubbla gatustyrkan och trots det ligger jag på rätt höga doser. Har fått varna flera gånger, sälj inte detta till kids eller nybörjare för då är det tack och hej...
Obs! Notera att jag snackar horse! Träffade en afrikan som ville ha 150 för ladd, jag skrattade honom rakt i ansiktet och frågade att vad FAN tror du att du är i Norge? Sen erbjöd jag honom 50, och efter viss tvekan så gick jag...