2024-08-30, 12:42
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Tråden fodrar uppdateringar!
Håller med; rökat är ju fritt nu och det fanns en weed shop precis bredvid hotellet, riktigt nice. Men det har inte hänt mycket i tråden på länge!
Ni som ett, vad sägs?
Jag ska se vad jag kan erbjuda, men är här i fel sällskap så jag kan inte släppa loss med horor osv, får se om jag kan höra med någon spanjor, taxichaufför eller så..
Citera
2024-08-30, 13:42
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Håller med; rökat är ju fritt nu och det fanns en weed shop precis bredvid hotellet, riktigt nice. Men det har inte hänt mycket i tråden på länge!
Ni som ett, vad sägs?
Jag ska se vad jag kan erbjuda, men är här i fel sällskap så jag kan inte släppa loss med horor osv, får se om jag kan höra med någon spanjor, taxichaufför eller så..
Flyttat inlägg till en mer aktuell tråd./mod
Citera
2024-08-30, 15:47
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Är i Barcelona nu och tänkte läsa lite H, eller ladd i värsta fall.
Lär få leta på gatan, vad ligger grammet H på (brunt, m men är inte petig).
Lägger max 500 för ett fullt gram hemma så det borde vara lägre tycker jag?

Jag bodde där nere för drygt tio år sen, då betalade jag 70€ per gram även om kvaliten var lite bättre än hemma. Jag har dock aldrig stött på brunt där nere utan det var uteslutande vitt.

Vad gäller att fixa så är det inte jätteenkelt alltid då utlänningar ofta ses som ett enkelt byte, men det lättaste i början tyckte jag var att snacka med pakistanierna i Raval. Hittar man någon där som kränger hasch (eller öl på natten) så känner de till 100% någon som kan fixa heroin. Min erfarenhet är att det är betydligt lägre risk att bli blåst av pakistanierna än av andra, de är bara ute efter att göra affärer och var över lag vädligt lätta att ha att göra med.

Annars så finns det också ett metadonprogram som även är ett sprutbyte och som även har injektionsbås. Det låg rakt nedanför Raval och om det ligger kvar så brukade det av naturliga skäl hänga en hel del människor där som använde heroin och kunde hjälpa till. Förvänta dig dock att få betala för tjänsten i antingen pengar eller varor. Sen är det också väääldigt få, iaf då som pratade ens halvduglig engelska.

Här är en länk till var det ligger: https://maps.app.goo.gl/PdAZPS66NotDtgSM7
Senast redigerad av mongomanish 2024-08-30 kl. 15:58.
Citera
2024-08-31, 17:29
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Jag bodde där nere för drygt tio år sen, då betalade jag 70€ per gram även om kvaliten var lite bättre än hemma. Jag har dock aldrig stött på brunt där nere utan det var uteslutande vitt.

Vad gäller att fixa så är det inte jätteenkelt alltid då utlänningar ofta ses som ett enkelt byte, men det lättaste i början tyckte jag var att snacka med pakistanierna i Raval. Hittar man någon där som kränger hasch (eller öl på natten) så känner de till 100% någon som kan fixa heroin. Min erfarenhet är att det är betydligt lägre risk att bli blåst av pakistanierna än av andra, de är bara ute efter att göra affärer och var över lag vädligt lätta att ha att göra med.

Annars så finns det också ett metadonprogram som även är ett sprutbyte och som även har injektionsbås. Det låg rakt nedanför Raval och om det ligger kvar så brukade det av naturliga skäl hänga en hel del människor där som använde heroin och kunde hjälpa till. Förvänta dig dock att få betala för tjänsten i antingen pengar eller varor. Sen är det också väääldigt få, iaf då som pratade ens halvduglig engelska.

Här är en länk till var det ligger: https://maps.app.goo.gl/PdAZPS66NotDtgSM7

Muchas Gracias !

Vilka tider hade öppet? Eller, när fanns det aktiva där?
Överlever vistelsen eftersom jag har sub att ta till, men det vore nice att lyxa till det med vitt som är svårt att få tag i Gbg..
Edit: får sjukt starka grejer, alltid direkt från obrutna ägg, och jag får av ganska tunga lirare så får jag starkare här blir det problem. Det jag köper hemma är minst dubbla gatustyrkan och trots det ligger jag på rätt höga doser. Har fått varna flera gånger, sälj inte detta till kids eller nybörjare för då är det tack och hej...
Obs! Notera att jag snackar horse! Träffade en afrikan som ville ha 150 för ladd, jag skrattade honom rakt i ansiktet och frågade att vad FAN tror du att du är i Norge? Sen erbjöd jag honom 50, och efter viss tvekan så gick jag...
Senast redigerad av GlennGBG 2024-08-31 kl. 17:44.
Citera
2024-12-01, 20:57
Medlem
Köpa ecstasy i München

Behöver lite hjälp med hur jag köper ecstasy i München. Drar dit om några dagar och undrar vad som är bästa sättet att få tag på grejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in