Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-21, 21:45
Medlem
Slymuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Han är ihop med Margareta Hägglund som startade Tara, tidningen för 50+:are. Hon är annars mest känd för att skriva om sin ångest och panikångest som förlamat henne hela livet.

EDIT: Länk till bild
http://www.m-magasin.se/_internal/ci...rsr1xh9lwr1dng

Hahaha, fy fan vad fula de är.
Citera
2008-05-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slymuk
Hahaha, fy fan vad fula de är.

ASG Den där jävla ångest kärringen och så fylle-björkman som lök på laxen. vilken stil han har alko-björkman, som klippt å skuren ur 1972 års Ellos katalog
Citera
2008-05-30, 18:39
Bannlyst
Var han inte baserad i USA under många år? Vill minnas krönikor om svensk tv som skickades därifrån. Vad övrigt pysslade han med där borta?

Jävligt giftig krönikör, Anders. Svårt att komma på någon svensk som ens kommer nära. Skiter väl i om karln dricker för mkt när han inte kollar tv
Citera
2008-05-30, 20:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Han är ihop med Margareta Hägglund som startade Tara, tidningen för 50+:are. Hon är annars mest känd för att skriva om sin ångest och panikångest som förlamat henne hela livet.

EDIT: Länk till bild
http://www.m-magasin.se/_internal/ci...rsr1xh9lwr1dng

404 page not found.

Ny länk?
.
Citera
2008-05-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAF
Stämmer de Kjell Bergqvist sa i måndagens "Ett Herrans Liv" att Expressens tv-krönikör Anders Björkman har alkoholproblem?

Enligt wikipedia har Bergqvist förut också sagt detta, se länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kjell_Bergqvist

Liten bild på Anders Björkman: http://expressen.se/content/1/c6/07/24/66/06d5e959.jpg

Tyvärr är det toksant.. Jag var på ett bröllop med densamme, direkt efter att det var ok att resa sig befann han sig i baren.. plakat på tre röda.. Pinsamt..
Citera
2008-05-30, 22:02
Medlem
Skärpning !!

Lägg ner skitsnacket om att ni sett vissa kändisar typ Peter Dalle eller Anders Björkman packade på krogen en fredagkväll. Vem bryr sig ?

Vad gör ni själva ? Springer i pingstkyrkan på helgerna , tror knappast det !

Skulle dessa kändisar däremot vara aspackade på jobbet, köra rattfulla eller hobbyknarka är det däremot en allvarlig grej.
Citera
2008-05-30, 22:06
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
Lägg ner skitsnacket om att ni sett vissa kändisar typ Peter Dalle eller Anders Björkman packade på krogen en fredagkväll. Vem bryr sig ?

Skulle dessa kändisar däremot vara aspackade på jobbet, köra rattfulla eller hobbyknarka är det däremot en allvarlig grej.

Exakt! Låg nivå på skvallret här nuförtiden. Varannan svensk är ju för fan högkonsument av alkohol.
Citera
2008-05-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Exakt! Låg nivå på skvallret här nuförtiden. Varannan svensk är ju för fan högkonsument av alkohol.

Jag skäms, naturligtvis är inte Anders Björkman mer alkoholtolerant än gemene man.
Citera
2008-05-31, 04:21
Medlem
Red Machines avatar
Träffade Björkman på en landslagsmatch i fotboll runt 93-94 och nykter var han fan inte men att sedan säga att han har problem med spriten struntar jag i då han kan ha gjort som de flesta andra som går på fotboll..
Citera
2008-05-31, 04:39
Medlem
Rallarens avatar
Hade jag jobbat som journalist på Expressen, även som tv-tyckare, hade jag också varit alkis. Fattar inte hur fan man kan jobba på AB och Exp. Marklund och Guilliou kan fan inte ha varit nyktra när de tackade ja till anställning.
Citera
2008-05-31, 05:03
Medlem
Slave Marks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1

Vad f-n har hänt med den svenska mentaliteten Svensken har blivit njugg och spyr sin galla över allt och alla! Tycker mig märka detta både på jobbet och annorstädes.Så fort det ges en minsta chans så slås det till för den inskränkta,övervakade moraliskt utarmade och beprövade svensken.
Outhärdligt är bara förnamnet.
I flertalet länder dricks vin och öl på jobbet varje dag som en naturlig del av livets goda, men de ser på livet på ett helt annat sätt. Den svenska skitstövel-mentaliteten är en skamfläck på vår jord...
Citera
2008-06-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallaren
Hade jag jobbat som journalist på Expressen, även som tv-tyckare, hade jag också varit alkis. Fattar inte hur fan man kan jobba på AB och Exp. Marklund och Guilliou kan fan inte ha varit nyktra när de tackade ja till anställning.

du e inne på rätt spår där. så djävla deppigt att i björkmans ålder inte ha åstadlkommit mer med sin karriär än att tycka till om teve i expressen. va fan kan han va gubbdjäveln? 60+? klart som fan att han dränker sitt misslyckande i sprit.

att han skulle va en vass krönikor är ju bara rent nonsens. han sågar det mesta fast djävligt finesslöst. läs croneman eller gamle harry amster på svd. de är/var vassa. björkman är bara ett brölande alkoholmarinerat ringvrak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in