2007-03-02, 18:34
Bannlyst
Hr kommer en pinfrsk spaning frn mig!
Jag hade varit p stan fr att kpa mig lite varor infr helgen, och nr jag kommer hem och gr upp fr trappan i trappuppgngen mter jag en tjej och en kille. Jag har aldrig sett dem frrut s jag antar att de r relativt nyinflyttade. Tjejen stannar till och pratar med mig. Hon r grymt snygg och verkar hur trevlig som helst.. efter ett tag ropar killen att hon ska komma ner (de r p vg ut). Hon gr s. Eftert kommer killen upp till mig nr jag hller p att lsa upp drren till min lgenhet. Han sger fljande:
"Jag vill bara gra det JVLIGT klart fr dig att ser jag er tv prata med varandra igen s lever inte du lnge till. Hon kan bara GLMMA att g ett enda trappsteg ner utan mitt sllskap. S nu vet du vet. Ha en trevlig helg!".
Sen gick han.

Jag stod bara och gapade eftert och funderade p om han kanske drev med mig. Sdr kan man ju inte hlla p tnker jag. Eller kan man?
vad har ni fr erfarenheter? kom grna med egna berttelser
Citera
2007-03-02, 18:48
Medlem
Flammbars avatar
Haha, vilket praktarsel. Vet hans tjej att han gr s?

En hel del sura miner och underfrstdda hot har man ftt, frgats om dom ska sl ner en osv.
Dock inget brk som startat av det nnu.

Man fr vl lta tjejen vara fri och gra vad hon vill annars kommer hon i alla fall bara trttna om man lser fast henne genom att hota alla i nrheten hon snackar med.
Citera
2007-03-02, 18:52
Medlem
lter som att grabben har ett sjukligt kontrollbehov, de frblir inte ett par lnge till. n s lnge har jag inte varit med om nn svartsjuka
Citera
2007-03-02, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Haha, vilket praktarsel. Vet hans tjej att han gr s?

En hel del sura miner och underfrstdda hot har man ftt, frgats om dom ska sl ner en osv.
Dock inget brk som startat av det nnu.

Man fr vl lta tjejen vara fri och gra vad hon vill annars kommer hon i alla fall bara trttna om man lser fast henne genom att hota alla i nrheten hon snackar med.
Ja eller hur. Hon gr ju nd som hon vill, och r man inlst lngtar man efter frihet. Jag menar - hur svrt ska det vara att frst? Jag har ingen aning om hon vet om hur han beter sig, men nt mste hon ju ana nr han gick tillbaks till mig och bad henne stanna kvar ute (han kan ju iofs ha hittat p nt om att han glmde nt i lgenheten och skulle hmta det).
Det mste vara jobbigt att vara s svartsjuk.
Citera
2007-03-02, 19:04
Medlem
Polackjvels avatar
Hur lyckas dessa typer landa en flickvn till att brja med?

Du skulle ha sagt typ: "Hon r s gott som min" bara fr att jvlas. Fast d hade han vl klippt till dig
Citera
2007-03-02, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polackjävel

Du skulle ha sagt typ: "Hon r s gott som min" bara fr att jvlas. Fast d hade han vl klippt till dig
Ja du, det r en vldigt befogad frga faktiskt. Jag tror jag har en liten teori.
En del tjejer som jag har snackat med tycker att det r charmigt nr killar r verbeskyddande och tar fighter fr tjejen ifrga. Visst - att ta fighter r ju en sak, men att vara s svartsjuk att det angrnsar till paranoia och vanfrestllningar kan vl knappast vara speciellt sexigt
Citera
2007-03-02, 19:20
Medlem
sannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
lter som att grabben har ett sjukligt kontrollbehov, de frblir inte ett par lnge till. n s lnge har jag inte varit med om nn svartsjuka

Ja han verkar sjukligt kontrollerad. Om nu tjejen vet det och vill f 'igng' honom. Jag tror inte det, eftersom ett snt beteende hos en man, brukar snabbt f hans tilltnkta att agera p annat stt.

Jag r sjlv svartsjuk, och osker p att min kille ska g bakom ryggen p mig. Men det har varit andra saker som styrt det hr hos mig, att jag blivit sviken frut och att min kille r otydlig (tror jag kan lsa hans tankar). Jag tror att mnga par sker sig till varandra som har de hr problemen, ofta kan det ju ligga ngot i barndomen som spkar, att vissa mnniskor svikit dr som ger bestende rr, som ocks terspeglas i nutida relationer.

Oj s svrt det hr r. I fallet med killen s r han klart osker och om hans tjej vore hnsynsfull s borde de prata om grnser fr att sakta utvidga de att bli strre ju skrare han blir p henne.

Relationer handlar ju om respekt och framfrallt msesidig framtid. V
Citera
2007-03-02, 19:51
Medlem
TimeWarps avatar
Haha, lust att skicka ett pm med adressen till paret?

Tnkte driva lite med killen.....
Citera
2007-03-02, 19:53
Medlem
Be_Reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polackjävel

ja precis,antagligen e psykot vldigt osker p sig sjlv...hade vart en drm att f i sng henne och kunna filma det hela,fr att sen skicka filmen te fjanten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in