• 2
  • 3
2000-07-28, 13:26
Medlem
Påtänd

Ojojoj... Det var tråkigt att höra. Men om man äter en hel burk koffeintabletter så kanske man inte bör förvänta sig någonting annat?

Citera
2000-07-29, 01:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Påtänd

Typ, inte mycket annat att förvänta sig. Koffein är bara jobbigt, ingen sömn, ingen njutning.
Citera
2000-07-31, 00:56
Medlem
Påtänd

Broder Coco! Känner likhet med dig. Maila mig!
Citera
2000-08-04, 02:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Påtänd

LINA:

visst, du kan få hjärnskador från E, men dom jag känner som fått det har varit människor som knaprat tabletterna som godis, typ 5 dagar i veckan och på jobbet i ett halvår, sen finns det dom som gjort så och kommit ur det utan problem, MDMA ÄR neurotoxiskt, mao, det kan pajja dina serotoninsynapser så att du glider in i en evig depression, men forskning har visat att det är helt lugnt att ta det 4-6 gånger per år utan risk, särskilt så lite mdma det är i tabletterna idag, förutom för mig som har snubblat på rena MDMA kapslar från tyskland, slår kola, om man inte kombinerar förstås..=)
Citera
2000-08-06, 16:31
Medlem
Påtänd

Iofs så kan de bli svårt att få ut någonting om man käka E 5 ggr i veckan, eftersom att man blir tolerant fort.

Stönley
Citera
2000-10-19, 22:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Påtänd

Vad jag har hört så beror de flesta dödsfallen när narkotika är inblandat att folk dricker för lite, så hjärnan skrumpnar....

Stämmer det ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in