Detta r lite av en longshot men finns det ngon som vet vad Johnny Cash lten heter som spelas i "vegas" episoden?
Blir galen om jag inte kommer p det snart..
Detta r lite av en longshot men finns det ngon som vet vad Johnny Cash lten heter som spelas i "vegas" episoden?
Blir galen om jag inte kommer p det snart..
19e avsnittet var intressant och bra twist. Trodde frst det skulle vara en typ av plojjavsnitt som avsnitt 200 i SG1 t.ex
20e r lite bde och. Det var bra action fast tunt. Jag str mig p att de inte skickar krnvapen genom porten(skulle rckt mer n vl) p en gng. Visst att Atlantis mjligtvis inte har ngra ombord fr tillfllet, men tycker det borde pongterats isdanafall. Lite smkul men corny slut att de str och blickar ut ver San Fransico bron
Ska man tnka sig att 19 hnder efter avsnitt 20 fast d m den tidparadoxen att de fngar upp medelandet som han skickar i avsnitt 19, eller menar de s att 19 helt utspelar sig i en anna dimmension m tanke p att alla r lite lustiga (ja missar dock en del detaljer d ja inte s bra p engleska)
Ska man tnka sig att 19 hnder efter avsnitt 20 fast d m den tidparadoxen att de fngar upp medelandet som han skickar i avsnitt 19, eller menar de s att 19 helt utspelar sig i en anna dimmension m tanke p att alla r lite lustiga (ja missar dock en del detaljer d ja inte s bra p engleska)
Trodde det var ganska sjlvklart att avsnitt 19 utspelar sig i en annan dimension d Sheppard r polis och inte vet vad Stargate r.
Meddelandet i slutet av avsnittet som "wraithen" skickar snds ju ven ut till olika dimensioner. I avsnitt 20 drabbas vr "dimension" d "wraitskeppet" snappar upp detta meddelande och drmed hittar jorden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!