2007-03-19, 12:20
Medlem
Hej..har lite problem..tänkte bränna ut från OSX från min mac och sen lägga in det jag brände på en dator med windows..men när jag stoppar in skivan i datorn med windows är skivan tom..varför?..lika dant när jag lade in filerna på en extern hårddisk..ser inget i windows..och märkte även att det är tvärtom..när jag lade in filer på externa från windows..så hittade jag dem inte i osx..sjukt.. så kan det väl inte funka?
Citera
2007-03-19, 12:26
Medlem
Pallemans avatar
Vad är det för filer? Vad använder du för brännarprogram?
Citera
2007-03-19, 15:21
Medlem
alla filer..bilder..filmer etc.. jag bränner i det där programmet i findern..skivavbild eller vad det nu heter

samma filer på externa hårddisken
Citera
2007-03-19, 15:51
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_johanss
alla filer..bilder..filmer etc.. jag bränner i det där programmet i findern..skivavbild eller vad det nu heter

samma filer på externa hårddisken
Skivavbild ska du inte välja utan skivverktyg. Skivavbild är något helt annat.

Mitt tips är att du skapar en bränningsmap på skrivbordet (görs under arkiv i finder) dit drar du de du vill bränna. Sedan matar du in en tom skiva och väljer bränn i bränningsmappen bara. Väldigt smidigt och enkelt!
Citera
2007-03-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Skivavbild ska du inte välja utan skivverktyg. Skivavbild är något helt annat.

Mitt tips är att du skapar en bränningsmap på skrivbordet (görs under arkiv i finder) dit drar du de du vill bränna. Sedan matar du in en tom skiva och väljer bränn i bränningsmappen bara. Väldigt smidigt och enkelt!

menade skivverktyg=)

så som du beskrev är det jag gjort precis..märkligt detta..och kan alltså bara se det jag bränt i mac os
Citera
2007-03-19, 16:46
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_johanss
menade skivverktyg=)

så som du beskrev är det jag gjort precis..märkligt detta..och kan alltså bara se det jag bränt i mac os
Knäppt, det fungerar kanon för mig. Har du provat att försöka öppna filerna på någon annan Windowsdator?
Citera
2007-03-19, 18:47
Moderator
^Eazs avatar
Testa att ladda ner Toast.

Sen bränn där, och kryssa in Windows and Mac Compatible.
Citera
2007-03-19, 19:09
Medlem
ja får väl göra det..men kommmande lagringar blir nog på externa hårddisken..dock väldigt konstigt att det även där inte syns i windows..och lika dant tvärtom!..lägger in i windows syns inte i mac os.. glömde nämna att jag kör boot camp..kanske nått med det som strular till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in