• 1
  • 2
2007-04-03, 01:43
Medlem
nat0ns avatar
oj vilken massa svar, varit helt sliten sen helgen och glömt bort den!

orkar inte hålla på och mixtra runt och citera alla, försöker komma ihåg det jag läst av svaren.

i helgen har jag bängat ganska mycket, sovit jävligt dåligt, ätit uselt men har trots det inte 'hört nånting' sen jag skapade tråden. vet inte om det betyder något i sammanhanget, men om era teorier skulle stämma borde jag höra en mindre opera vid det här laget...

kan inte urskilja vad som sägs, om det ens gör det. det är väldigt väldigt diffust. det känns lite som någon slags placebogrej, jag nojjar upp mig själv och då kommer känslan av att vara iakttagen och så vidare.

angående farsan så har jag lite mailkontakt med honom, han har börjat övervinna sina ångestattacker och liknande på sistone men jag ska ta upp det här när tillfälle ges.

det har uppstått en väldigt löjlig grej, om jag har min luftpistol () med mig i sängen känns allt tryggare och jag kan somna ganska lätt, annars känns allt osäkert.

jag tror dock fortfarande att jag har blåst upp allt det här, det blir nog bättre snart.

antar att jag har missat en del frågor men det kan tas imorrn om intresse finns, tack
Citera
2007-04-03, 20:52
Medlem
euphorias avatar
Det är bara placebo nat0n, om dom säger att du ska mörda så lyssna inte på dom!
Citera
2007-04-04, 14:32
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Det är bara placebo nat0n, om dom säger att du ska mörda så lyssna inte på dom!
hehe än så länge har dom inte sagt det men den som lever får se
Citera
2007-04-04, 17:16
Medlem
Dr.Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
på sistone har jag känt mig lite iakttagen, främst när jag sitter med lurarna på. tycker mig höra röster ibland också, lite som viskningar antar jag...
oftast är det inte obehagligt men ibland går det ju lite kårar längs ryggen.
vad kan det bero på?
har rätt jävla dålig dygnsrytm, käkar inte så regelbundet heller men så har det varit rätt länge nu, tycker jag borde märkt av det tidigare om det berodde på det.

om det är av intresse så har farsan ett gäng fobier och liknande, typ torgskräck, klaustrofobi antar jag också. har ingen vidare kontakt med honom så jag vet inte om han sitter å lurar på något mer.

Mannen, jag har känt precis samma sak. Men de var alltid som värst när man var bäng, då var de som att alla dessa känslor man hade blev ännu mera intensiva (vet inte om du också känt så)...haha, tycktes alltid höra några stå och snacka om mig utanför mitt fönster, typ "aha, har han rökt igen nu då".
Men jag kan säga att det blir bättre om du lägger ner rökat ett tag, lägger dig och går vid bra tider, äter rätt och motionerar lite då & då.
Det funka iallafall för mig
Citera
2007-04-04, 17:20
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.J
Mannen, jag har känt precis samma sak. Men de var alltid som värst när man var bäng, då var de som att alla dessa känslor man hade blev ännu mera intensiva (vet inte om du också känt så)...haha, tycktes alltid höra några stå och snacka om mig utanför mitt fönster, typ "aha, har han rökt igen nu då".
Men jag kan säga att det blir bättre om du lägger ner rökat ett tag, lägger dig och går vid bra tider, äter rätt och motionerar lite då & då.
Det funka iallafall för mig
tack för svar. jag antar att jag får försöka det om det blir värre, som det är nu är det ju faktiskt inget jag lider av... intressant att du kunde urskilja rösterna, för mig är det som sagt oerhört diffust!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in