• 2
  • 3
2007-04-06, 04:17
Medlem
En fruktpizzas avatar
Replik(er)...

Citat:
Ursprungligen postat av MrBetty
Ja min vän sitter i ledningen och säger att dom har bestämmt att man blir tvungen att ha en vit t-shirt med texten "Jag är ett jävla knullkukhål!!"!
Till det ska ALLA ha rosa byxor med ett hål uppklippt i form av ett hjärtaovanför anus som alltid måste vara ingeggat med glidmedel.

Ps underkläder är inte tillåtet!

Källa?

Citat:
Ursprungligen postat av JazzyJames
Jag förstår inte problemet, det är väl ingen här som tränar seriöst som ens sätter sin fot på SATS?! Låt fjollorna införa sina regler och gå till ett riktigt gym.

Jooo...
Citera
2007-04-06, 11:55
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza

Jooo...

Ok, varför byter du inte gym då? Det verkar inte som om du uppskattar deras idéer om vad som är relevant och viktigt. När jag tänker efter har jag enbart hört negativa saker om SATS, det kan iofs bero på att jag inte umgås med folk som är "glassiga" utan enbart med helt vanliga normalfattiga människor

Det finns massor av gym att välja på, som dessutom inte kostar en hel förmögenhet att träna på.
Citera
2007-04-06, 12:09
Medlem
storytellers avatar
Vill ha skrivna källor på det här... låter fortfarande som trams, hittills enbart uppbackat av hörsägen.
Citera
2007-04-19, 04:16
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av JazzyJames
Ok, varför byter du inte gym då?

Alldeles för många trevliga pumor som klättrar där för att jag skall ha hjärta att säga upp mitt kort just nu... Nädå, men jag trivs trots allt med utrustningen, personalen och medlemmarna där. Det är ju inte "mina" anläggningars platschefer som beslutar om detta tramset - det är ledningen i Stockholm som gjort... Sedan så tror jag faktiskt att klädregeln kommer att bli väldigt bra. Jag tänker då på att jag just nu håller på att bli om än ännu snyggare i kroppen, och om jag då ovanpå allt detta hade haft ett linne på mig... Ojojoj!!! Nä, detta hade nog inte mitt gyms besökare klarat av... Sverige är inte redo för detta just nu. Bättre då att min t-shirt döljer det som skrämmer andra medtränande!

Nädå, lite mer seriöst nu. Jag har inte hört något nytt om klädcensuren på ett tag, så förhoppningsvis så har detta underliga förslag förpassats till de sälla jaktmarkerna..
Citera
2007-04-19, 06:18
Medlem
Tur att man bor i en storstad med ett rätt bra utbud av olika gym, för då kan man välja bort såna ställen som SATS. Gymmet jag går till just nu ligger en trappa ned och är jävligt rörigt emellanåt eftersom han håller på och bygger om hela tiden, men det är bra gamla maskiner o gott om lösa vikter.

På SATS lägger folk så mycket energi på att se rätt ut att det inte blir nåt över till träningen, och ändå kostar det en helvetes massa pengar
Citera
2007-04-19, 10:48
Bannlyst
Bög musik på mitt gym med jävligt lågt oxå.. lugna favoriter,, men jag gillar gillar gymmet ändå men skulle vilja bränna en skiva för o sedan spela upp i gymmet... hade vart guld.
Citera
2007-04-20, 08:59
Medlem
Pythagorass avatar
Hahaha, förlåt men jag kan inte låta bli att skratta. Sjukt vad mycket skumma saker man verkar få uppleva på dessa stora kommersiella gym.

Nä, tacka vet jag att gymma hemma. Ordentligt hantelset och stereoanläggning är allt jag behöver. Spelar vilken musik jag vill på vilket volym jag vill, och grannarna har aldrig ens klagat

Och om jag vill börja på gym istället finns de ett äkta hardcoregym, men rostiga maskiner och en REJÄL uppsättning fria vikter inte långt härifrån.
Citera
2007-04-20, 16:50
Medlem
kyusss avatar
Hahaha!! Fy fan för SATS Kommer aldrig ge dem en krona för detta så kallade "gym" för brats och n00bs
Citera
2007-04-20, 21:01
Bannlyst
När ska "april, april" komma?
Det börjar ju bli dags nu tycker jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto