Citat:
Ursprungligen postat av
Svensken Von Svensken
Ni som inte r frn skne knner nog inte till vilken status det r att knna (knde) Ketih
Smkriminella pack frn nordvstra skne, Bjuv, storp skryter n idag om att man har en relation till Ketih, de riktiga fansen till Ketih hvdar ven att man har slktskap med honom, jod man r allt frn syslingskusinbror kusinsbrorsdotter bla bla bla ju nrmare slktskap man kan dra till med desto hgre status fr man ibland dessa idioter som skryter och ser upp till Keith.
Fr oss vanliga r detta givetvis rena drskapen.
Det finns till och med de personer som dpt sitt barn till Keith fr att hvda sig att man har en relation till familjen Cederholm.
Man kan ju vlja att se saker frn olika hll! Jag har varit i nra sllskap med Keith och andra och jag tycker det jag gr!
Bara fr att man vljer fel saker ska man faktiskt frst att mnniskan bakom inte r dlig!
Jag har sett och upplevt drskap och en mycket trkig barndom som prglat mej ..
Bakom detta finns mnniskor jag sett och tyckt om s ven min egen familj..
Trots missbruk och kriminalitet har jag varit tvungen att vnda p saker, frst p ett stt andra inte gr!
Man ska vara frsiktig med att hva ur sej saker u affekt ver vad ngon gjort!
Jag sger inte det r rtt, men ser man bortom det man anser vara fel lr man sej mycket!
Jag har alltid tyckt skeva saker vara intressanta fr varje mnniska har sin demoner! Och har man inte vilja, frutsttningar och framfrallt inte lust att frndra utan njer sej i det man r fr att man tnker vad jag n gr fuckar jag ur s fortstter man fr att det r det enda man vet!det blir en trygghet och det kaoset har man lrt sej hantera!
Ni som sger cederholm ska d, utrotas och r tattare!
Ni har inte gtt samma vg och skola som andra! Va dmjuk!
Dessutom s skryter ingen om att vara slkt med Kei*th, det r Ruda*z son som fick Keiths namn i andra namn fr han var gudfar!
Och jag gillade bde Rudaz och Keith!