2022-09-20, 23:03
Medlem
mcflurries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brittanstitta7
(Mitt frsta svar nnsin hr vet knappt om de blir rtt :PpP)
Men,
Vad jag ftt hra frn en rtt s sker klla s r dom det, ftt veta det frn en nra vn som r slkt med dom dock ingen kontakt men utifrn vad han sa s r han 18 riga killen koppling till familjen jo

Haha sluta snacka skit nu! Fabian har ingen som helst koppling till denna Cederholms familj. Det enda gemensamma dom har r att alla r sjuka i huvudet. Inga gemensamma gener dr inte. S din skra klla kan du stoppa upp nnstans.
Citera
2022-12-13, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Menar du Fallet Keith? SVT-dokumentr frn 2012?
Den har jag minsann p datamaskinen..
Lgger upp den p Drive nu, pma mig fr lnk.

Har du kvar lnk till dokumentren + ljud? Uppskattas om du vill skicka den p pm!
Citera
2024-01-02, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Ni som inte r frn skne knner nog inte till vilken status det r att knna (knde) Ketih
Smkriminella pack frn nordvstra skne, Bjuv, storp skryter n idag om att man har en relation till Ketih, de riktiga fansen till Ketih hvdar ven att man har slktskap med honom, jod man r allt frn syslingskusinbror kusinsbrorsdotter bla bla bla ju nrmare slktskap man kan dra till med desto hgre status fr man ibland dessa idioter som skryter och ser upp till Keith.
Fr oss vanliga r detta givetvis rena drskapen.

Det finns till och med de personer som dpt sitt barn till Keith fr att hvda sig att man har en relation till familjen Cederholm.

Man kan ju vlja att se saker frn olika hll! Jag har varit i nra sllskap med Keith och andra och jag tycker det jag gr!
Bara fr att man vljer fel saker ska man faktiskt frst att mnniskan bakom inte r dlig!
Jag har sett och upplevt drskap och en mycket trkig barndom som prglat mej ..
Bakom detta finns mnniskor jag sett och tyckt om s ven min egen familj..
Trots missbruk och kriminalitet har jag varit tvungen att vnda p saker, frst p ett stt andra inte gr!
Man ska vara frsiktig med att hva ur sej saker u affekt ver vad ngon gjort!
Jag sger inte det r rtt, men ser man bortom det man anser vara fel lr man sej mycket!
Jag har alltid tyckt skeva saker vara intressanta fr varje mnniska har sin demoner! Och har man inte vilja, frutsttningar och framfrallt inte lust att frndra utan njer sej i det man r fr att man tnker vad jag n gr fuckar jag ur s fortstter man fr att det r det enda man vet!det blir en trygghet och det kaoset har man lrt sej hantera!

Ni som sger cederholm ska d, utrotas och r tattare!
Ni har inte gtt samma vg och skola som andra! Va dmjuk!

Dessutom s skryter ingen om att vara slkt med Kei*th, det r Ruda*z son som fick Keiths namn i andra namn fr han var gudfar!
Och jag gillade bde Rudaz och Keith!
Citera
2024-01-02, 07:41
Medlem
Och tivoli sidan idag r det s
Dttrar till A*nki och L*ses som ger och driver det mestadels!
Det var T och D som hade det ett tag men kptes sedermera bort (frivilligt) och drivs nu av ovanstende!
Och innan dess ambulerande Cederholms tivoli och arrenderade Folkets park i Malm och va dr!
Citera
2024-01-18, 12:55
Medlem
why123s avatar
Ngon sade att Keiths dotter ocks har dtt.

r det ngon som vet vad hon dog av? Hon var inte s gammal.
Senast redigerad av why123 2024-01-18 kl. 13:49.
Citera
2024-01-25, 09:12
Medlem
mcflurries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ngon sade att Keiths dotter ocks har dtt.

r det ngon som vet vad hon dog av? Hon var inte s gammal.

Suicid
Citera
2024-03-16, 07:34
Medlem
mcflurries avatar
D str de om cederholmarna i Helsingborgs dagblad igen denna gngen R*ck rubriken lyder stoppades av polis med 40 stulna datorer i lasten, flls fr grovt hleri

Skyddstillsyn blev domen, medhjlparen fick 3 mnaders pbackning p annat straff som redan avtjnas.
Citera
2024-04-19, 10:48
Medlem
SvJT, Svensk Juristtidning, har publicerat det HD sade nr Keith Cederholms resninganskan accepterades.

Lnk
https://svjt.se/svjt/1986/56
Citera
2024-04-19, 11:04
Medlem
Citat:
Tre resningsbeslut.
Hgsta domstolens beslut i resningsrenden refereras numera inte i NJA:s notisavdelning. Det medfr att de r svrtillgngliga fr intresserade personer, utom nr de ngon gng ansetts ha sdant prejudikatsvrde att de frtjnar ett referat i NJA. Detta r emellertid sllan fallet i den mest praktiska situationen, nr prvningen avser bevisfrgor. Man har menat att ocks beslut av detta slag emellant har mera allmnt intresse, bl. a. genom att dekan belysa HD:s stt att resonera vid tillmpningen av regeln i 58 kap. 2 3 rttegngsbalken om resning till frmn fr den tilltalade i brottml. Hr terges besluten i tre uppmrksammade renden av detta slag det frsta angende Keith Cederholm, det andra angende Olle Mller och det tredje angende Bertil Strberg.

Var det rtt att Keith Cederholm fick igenom resningen? Vldigt f som ftt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in