2007-04-17, 16:42
Medlem
Farbror Funguss avatar
Satt och funderade p en sak. Mnga av de ldre mlarna brjar ju f familj och barn nu. Vad skulle ni "gamla rvar" tycka om era barn brjade mla olagligt? Skulle ni bli oroliga som frldrar iom alla risker fr skador och bter eller skulle ni uppmuntra det? Som ung tycker man ju oftast av man r mycket mer oddlig n vad ens frldrar tycker att man r. Jag tror nog inte att ni ngrar er graffkarrir men skulle ni g med p att era barn gjorde detsamma?
Citera
2007-04-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fungus
Satt och funderade p en sak. Mnga av de ldre mlarna brjar ju f familj och barn nu. Vad skulle ni "gamla rvar" tycka om era barn brjade mla olagligt? Skulle ni bli oroliga som frldrar iom alla risker fr skador och bter eller skulle ni uppmuntra det? Som ung tycker man ju oftast av man r mycket mer oddlig n vad ens frldrar tycker att man r. Jag tror nog inte att ni ngrar er graffkarrir men skulle ni g med p att era barn gjorde detsamma?

Grabben skulle f stryk om han langar skit prods,s klart att jag skulle mla med min grabb om jag fick sjansen vilket jag s klart hoppas.

I sommar s skall han f leka med lite burkar med de gammla (legenderna) gubbarna s klart..
Citera
2007-04-17, 21:54
Medlem
Hrligt! Jag skulle sga som min far sa. "Du tar ansvar fr allt du gr"
Citera
2007-04-18, 18:23
Medlem
Rikard_s avatar
Jag r ju inte en "gammal rv" nu men jag skulle uppmuntra till en viss del och samtidigt frklara riskerna. Och skulle sjlvklart bidra med pengar, man ju inte att han brjar stjla och kommer in p den banan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in