Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 18:15
  #565
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag blev duktigt flummig på den i af,och det blir man väl inte av CBD?

Dom spädde 2:1. Finns ju riktiga saker i det också. Finns lite artiklar om det. Har för mig jag såg en bild på knarket där det stod lamousse.
Citera
2024-04-20, 01:04
  #566
Medlem
mangoraja4evigts avatar
Finns en del stämplar som säger sig själva, t.ex Lemon Haze, Gorilla Glue osv. Sedan finns lite mer abstrakta som Mbappé, AK47, Topclass. Har även sett stämpel Nazist, Hitler, Pepparkaka och Reinfeldt. Dessa faller under kategorin absurda stämplar och min gissning är att en del av de konstigare namnen är ett resultat av att någon amatör råkat dra på sig en volym skitigt braja och inte har någon aning om vad det är för något varpå de tar till sina "kreativa förmågor".
Citera
2024-04-23, 10:11
  #567
Medlem
FrostensBarns avatar
Amnesia stämpel, mörk kaka, någon som stött på runt sthlm området-mellan Sverige?
Citera
2024-04-23, 10:25
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Amnesia stämpel, mörk kaka, någon som stött på runt sthlm området-mellan Sverige?
Amnesian jag rökte i Skåne för nån månad sen var fin iaf, men minns inte om den var särskilt mörk
Edit: kollade mina inlägg o såg att jag skrev ganska mörk 😅 så jo den var lite åt de mörkare hållet
__________________
Senast redigerad av skurresnurre 2024-04-23 kl. 10:27.
Citera
2024-04-23, 10:37
  #569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Amnesia stämpel, mörk kaka, någon som stött på runt sthlm området-mellan Sverige?

Skippa om det finns något annat
Citera
2024-04-23, 11:48
  #570
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Skippa om det finns något annat
Finns Scorpion men fan blivit tolerant fort på den.😅
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Amnesian jag rökte i Skåne för nån månad sen var fin iaf, men minns inte om den var särskilt mörk
Edit: kollade mina inlägg o såg att jag skrev ganska mörk 😅 så jo den var lite åt de mörkare hållet
Sweet.😁
Neråt/uppåt rus?
Citera
2024-04-23, 11:52
  #571
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Skippa om det finns något annat
Varför?
Citera
2024-04-23, 12:01
  #572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Skippa om det finns något annat
Den är på top 3 för mig senaste månaderna iaf av 10-15 sorter. Kan ju va olika. Inte det mest ovanliga namnet.
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Sweet.😁
Neråt/uppåt rus?
Hybrid skulle jag säga, 👇🏻 skrev om den 2 sidor tillbaks
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Amnezian tycker jag är fin. Kunde kanske slagit liite hårdare men underbar lukt o funkar fint ändå för mig som är daglig brukare sen 15 år tillbaks. 7/10 kanske. O jag är kräsen. Smakar tyvärr inte så mkt dock
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Ganska mörk o seg. Men lättsmulad. Inte jättemörk men aningen mer än det vanliga. Färsk. Fin kick - skön buzz o smyger lite. Gissar på 60/40 indica/sativa typ. Funkar både på dan och som nattis, för mig. Ibland får jag krydda till dom lite framåt kvällen
Citera
2024-04-23, 12:06
  #573
Medlem
Slutade röka hasch sedan jag förstått hur stor andel som i själva verket varit uppkört i arslet på någon för att tas över gränsen, samt att en så stor andel av det är blandat med något syntetiskt spiceskit nu för tiden. Så röker hellre gräs än spice+bajs.
Citera
2024-04-23, 12:39
  #574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Slutade röka hasch sedan jag förstått hur stor andel som i själva verket varit uppkört i arslet på någon för att tas över gränsen, samt att en så stor andel av det är blandat med något syntetiskt spiceskit nu för tiden. Så röker hellre gräs än spice+bajs.
Då var det ju onödigt att du sluta röka hasch då hela grunden till att du sluta är felaktig - såvida du inte känner folk som får plats med hundratals kilon/ton i arslet. 90% kommer med lastbil/container
__________________
Senast redigerad av skurresnurre 2024-04-23 kl. 12:46.
Citera
2024-04-23, 12:40
  #575
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Den är på top 3 för mig senaste månaderna iaf av 10-15 sorter. Kan ju va olika. Inte det mest ovanliga namnet.

Hybrid skulle jag säga, 👇🏻 skrev om den 2 sidor tillbaks

Bästa. 😁
Återkommer ikväll med ris eller ros.
Citera
2024-04-23, 23:43
  #576
Medlem
Det är trams. Är det stämplat så är det någonstans på vägen. Jag köpte en gång för länge sedan en bit hasch därnågon använt en sådan där stämpel man har till lack på julklappar. "Merry merry merry Xmas"

Jag menar, det är för enkelt att göra en egen stämpling och för attraktivt för slutkonsumenten för att låta bli.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback