2025-01-25, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Folk hävdar att det är DRYsift, det är ingen jävla drysift någonstans. Bästa är när becknarna hävdar att det kommer med bakplåtspapper, som att det i sig skulle vara någon jävla kvalitéstämpel, hahaha, fucking kids asså.

Ligger det i Bakplåtspapper så är det en stor varningssignal, alla bra Dry/Frozen/Static kommer i vanlig plast medans mixade/fake Dry Sift kommer ofta i bakplåtspapper.
Citera
2025-01-25, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Vafan är det för något jävla hasch som går runt i södra delarna numera? Något dry sift med väldigt söt, klibbig yta men insidan är normal.

Den är mixad eller rättare sagt doppad i nån kletig skit, om vi pratar om samma platta med klistermärket "Dry", undvik denna sort!

Finns rätt mycket ok "commercial Dry" i landet så det finns ingen anledning att köpa tex "Dry" sorten.
Citera
2025-01-25, 10:49
Medlem
Cirkulerar en dry i Stockholm med blå nalle som håller en dödskalle i ena handen, även en text i bakgrunden.
Rekommenderar denna starkt.
Kostar lite mer än vanlig zutt men ack så värt det!
Citera
2025-01-25, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Den är mixad eller rättare sagt doppad i nån kletig skit, om vi pratar om samma platta med klistermärket "Dry", undvik denna sort!

Finns rätt mycket ok "commercial Dry" i landet så det finns ingen anledning att köpa tex "Dry" sorten.

Hur vet du att denna är doppad i något ? (om vi pratar samma). Jag tyckte den var riktigt trevlig, den har heller inte gett utslag på noids.. Min bubblar riktigt mycket, ger ett fint rus, vit aska vit rök....

Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
En extremt oljig märkt med röd text "DRY" på en svart bakgrund med en bud ovanför. Lite mörkare än en standard lamousse. Ytan är glansig, zoomar man in ser man en del trichomer. Inuti är den snäppet ljusare, nästan åt det vita hållet.
Någon som testat?

E: NVM jag har blandat ihop plattorna. Den jag pratar om har som ett "bi mönster" på hela kakan, som denna bild.. https://images.app.goo.gl/ThuhVao5FADjj22UA. Ingen stämpel. det är DEN som är nice!
Senast redigerad av firmahasten 2025-01-25 kl. 12:54.
Citera
2025-01-25, 15:11
Medlem
Den ligger ju i bakplåtspapper för att den inte ska klibba av sig på påsen. så det e ett gott tecken
Citera
2025-01-25, 20:43
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodden
Den ligger ju i bakplåtspapper för att den inte ska klibba av sig på påsen. så det e ett gott tecken

Vettetusan, tycker 'drysift' som sålts senaste åren är rent utav runk. I mitt tycke har sveriges cannabis-scen gått rakt ner i botten, för 15 år sen kunde man få olika grejer i sin egen ort. Nu är det samma skit från Boden till Smygehuk.. Astråkigt

IBLAND kanske det kommer in någon batch som är kanske är lite roligare, men tycker det händer allt för sällan
Citera
2025-01-26, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodden

Dry Sift ska inte vara kletig, jag vet ingen bra tillverkare som använder bakplåtspapper (det lägger man det själv i när man kurerar det).

Som sagt ligger det i bakplåtspapper så är det stor risk att det är mixat eller kokt.
Citera
2025-01-26, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Hur vet du att denna är doppad i något ? (om vi pratar samma). Jag tyckte den var riktigt trevlig, den har heller inte gett utslag på noids.. Min bubblar riktigt mycket, ger ett fint rus, vit aska vit rök....

E: NVM jag har blandat ihop plattorna. Den jag pratar om har som ett "bi mönster" på hela kakan, som denna bild.. https://images.app.goo.gl/ThuhVao5FADjj22UA. Ingen stämpel. det är DEN som är nice!

Den jag pratar om som är doppad i nån skit är "DRY" med röd text.
Citera
2025-01-26, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Vettetusan, tycker 'drysift' som sålts senaste åren är rent utav runk. I mitt tycke har sveriges cannabis-scen gått rakt ner i botten, för 15 år sen kunde man få olika grejer i sin egen ort. Nu är det samma skit från Boden till Smygehuk.. Astråkigt

IBLAND kanske det kommer in någon batch som är kanske är lite roligare, men tycker det händer allt för sällan

Testa köp Dry Sift från utlandet (beställ från Spanien/Frankrike/Tyskland) så kommer du helt ändra uppfattning.
Citera
2025-01-27, 00:52
Medlem
telepatis avatar
Rekommenderar ett köp av rökat med texten "original" på en sköld i guld. Snurrar runt i Stockholm just nu. Lite dyrare, mycket trevligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in