Svara
2007-11-25, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
De kallas för böcker och är mycket lärorika.
Det kan även kallas för dvd's. Även dessa är mycket lärorika. Ett par exempel på vad m,an kan lära sig utav dvd:er följer härnedan.

1.) I filmen Total Recall (1990) lär man sig att vakumet i rymden suger ut ögonen ifrån ögonhålorna.

2.) I filmen Alice In Wonderland (2000) lär man sig att en klocka ej skal doppas i te om man vill reparera den.

3.) I filmen Hemlighuset - Stefan & Krister (x) lär man sig att efterblivna skåningar med kepsar INTE behöver vara roliga
Citera
2007-11-25, 16:23
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Visst är det skönt att använda larviga smileys när man inte kan uttrycka sig i ord? För oss emellan, Mourne, så verkar både du och Pinkape lite dyslektiska. Kan du inte lova mig att ni, innan nästa "FB-fest", öppnar de där fyrkantiga sakerna som finns i era föräldrars hyllor? De kallas för böcker och är mycket lärorika.

För det första så är det Mourn och inte Mourne, man kan ju undra vem det är som har dyslexi. För det andra så är de flesta böcker rektangulära och avlånga, inte fan är dem fyrkantiga. Och för det tredje så lär man sig inte det vi gör i böcker, det kallas för livserfarenhet, du borde testa det.
Citera
2007-11-25, 19:03
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
För det första så är det Mourn och inte Mourne, man kan ju undra vem det är som har dyslexi. För det andra så är de flesta böcker rektangulära och avlånga, inte fan är dem fyrkantiga. Och för det tredje så lär man sig inte det vi gör i böcker, det kallas för livserfarenhet, du borde testa det.

Sist jag kollade så var rektanglar fortfarande fyrkanter. Er "idol" Arkomann var i alla fall lite bildad, så om ni nu så gärna vill vara som honom så föreslår jag fortfarande att ni kollar upp det där som kallas böcker.

"dem fyrkantiga"?

Man kanske får mer livserfarenhet av att stoppa en kanyl i armen och skryta om det på internet, men smartare blir man ju bevisligen inte.
Citera
2007-11-25, 21:42
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Sist jag kollade så var rektanglar fortfarande fyrkanter. Er "idol" Arkomann var i alla fall lite bildad, så om ni nu så gärna vill vara som honom så föreslår jag fortfarande att ni kollar upp det där som kallas böcker.

"dem fyrkantiga"?

Man kanske får mer livserfarenhet av att stoppa en kanyl i armen och skryta om det på internet, men smartare blir man ju bevisligen inte.

Sen när betyder felstavning att man är mindre smart? Usch du är då minsann en person i äkta Flashback-anda men jag ska sluta mata dig nu, du får helt enkelt sticka till nån annan tråd och smutsa ner den med dina dryga kommentarer.
Citera
2007-11-27, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Sen när betyder felstavning att man är mindre smart?
inte för att vara den som är den men det har väl alltid varit så?
Citera
2007-11-27, 14:22
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:

"dem fyrkantiga"?

Hallå där, jag lever fortfarande.
Citera
2007-11-27, 14:36
Medlem
Monkeymanns avatar
Riktigt Schysst läsning, Jag själv skulle nog aldrig ha kommit ihåg allting. Men det är ju så, Skriva en tripprapport då är det bara skriva utefter det man kommer ihåg.

Men i alla fall, riktigt kul läsning

5/5
Citera
2007-11-28, 00:28
Medlem
Harikiriis avatar
AHMAGAAAAD!
Citera
2007-11-28, 00:49
Medlem
flashen00s avatar
haha riktig rolig historia lät lite som en serie lr vad man ska säga. Synd att allt slutade som det gjorde, du får helt klart 5/5
Citera
2007-11-28, 00:53
Bannlyst
Citat:
Visst är det skönt att använda larviga smileys när man inte kan uttrycka sig i ord? För oss emellan, Mourne, så verkar både du och Pinkape lite dyslektiska. Kan du inte lova mig att ni, innan nästa "FB-fest", öppnar de där fyrkantiga sakerna som finns i era föräldrars hyllor? De kallas för böcker och är mycket lärorika.
Man kan bland annat lära sig att bokens fysiska form är en typ av volym som oftast sorteras under begreppet parallellepiped och den har åtta hörn, inte fyra. Ursäkta rättningen, men rätt skall vara rätt eller hur?
/A
Citera
2007-11-28, 07:49
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkaloid
Man kan bland annat lära sig att bokens fysiska form är en typ av volym som oftast sorteras under begreppet parallellepiped och den har åtta hörn, inte fyra. Ursäkta rättningen, men rätt skall vara rätt eller hur?
/A

Haha, okej då! Jag kanske får ägna den här dagen åt att bläddra i ett par parallellepipeder själv.
Citera
2007-11-28, 10:35
Medlem
cannabinols avatar
En bra tripprapport i sin helhet.

Men seriöst det där lät lite som ett pundar race, ta inte illa upp men att hantera droger sådär ovarsamt är oerhört oansvarigt. Men ni lever ju bara en gång, men något sånt där skulle aldrig falla mig in i smaken, punda dag in & ut.

Tur att du tog dig ur knarkarkvarten oskadad, man kan aldrig lita på folk som intagit droger under längre perioder och som är totalt opålitliga p.g.a. deras psykiska tillstånd.

Själv har jag tagit avstånd från alla dessa pundartyper som inte kan stila sig, ringer en klockan fyra på natten och tror att det är ok. De kan t.o.m. börja hota en p.g.a. deras bristande förnuft och drogsug, har varit med om det själv - och där gick gränsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in