Citat:
Ursprungligen postat av SPACEJAM
En sak som jag klarar av att se utan Schaffers hjälp är att du varit negativ i alla inlägg du skrivit på detta forum, mer eller mindre. Klarar du inte av att utläsa skämt eller är det bara att du vill käfta med folk?
Dina inlägg säger det mesta om dig. Känns dumt att gå totalt off topic men du påminner lite om en bekant som ingen gillar. Känn dig ärad att vara första personen på personliga ignore-listan på FB (om en sådan finns?), känns hur som helst onödigt att läsa inlägg från någon som du. I tråden där det nämns om ditt kurande så har du i princip börjat storgnälla om ingenting? Härlig inställning. Du borde lära dig att hålla käften om du inte har något givande eller iallafall roande att säga. Som en klok man en gång sade: Ät kuken och dö, hora!
Lycka till med vad du nu tar dig an i livet.
Förlåt måste missat någon skriven/oskriven regel om att du har ensamrätt på att skriva onödiga inlägg (läs idiot inlägg) och gå off topic.
Och vad gäller den tråden (tråden om "kurandet") så handlar det inte om gnäll, utan om att jag försökt förklara för en inte allt förstående Schaffer, att läkare mm aldrig sagt något om min "extremt" farliga och ohälsosamma puls jag tydligen ska ha. Att han sedan ifrågasätter precis allt, och när hans argumenten är slut börja tramsa är knappast mitt fel. Eller vad trodde du, att jag skulle fortsätta argumentera med honom seriöst trots hans tramsande? Och vad gäller dig, så var du inte mkt bättre. Enda skillnaden var att han till en början var seriös. Du å andra sidan började med dina idiot/trams inlägg på en gång. Vilket inte bara verkar gälla i den tråden. Du har en tendens att vara dryg och otrevlig i många trådar. Så du får hemskt gärna förklara på vilket sätt jag är värre än dig.
Förresten den där kloka mannen du nämner, som ska ha sagt "Ät kuken och dö, hora!", var det din pappa som lärde dig det uttrycket en sen natt tro?