• 2
  • 3
2007-04-21, 13:02
Medlem
Hon var ju söt!

Vad klagar ni om, jag tyckte hon var söt... Men jag förstår att man vill hitta porriga bilder på sitt ex, vore ju grymt kul att retas eller kanske vara rent jävlig.

Däremot fattar jag inte hur man kan säga "Jag blev riktigt äcklad..." om en tjej som offrar sig såpass att hon säljer sig för att man ska klara upp ekonomin då man själv inte orkar arbeta. Snacka om uppoffring! Seriöst, det är otroligt otacksamt om du frågar mig. Sen anser jag väl att det hade varit bättre att satsa på vårdbiträde eller något liknande...

/Zest
Citera
2007-04-21, 13:08
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag har ingen aning men hon sålde camshows när vi var ihop, och gjorde dylika saker för pengar.
Citat:
Nej jag orkade inte jobba längre och hon ville ställa upp för mig.
Citat:
Vi var ihop 1 år innan det här hände och då gjorde hon inget, och efter att vi börja med det där så höll det kanske 5 månader till. Blev riktigt äcklad av henne efter ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av ZestForLife
Vad klagar ni om, jag tyckte hon var söt... Men jag förstår att man vill hitta porriga bilder på sitt ex, vore ju grymt kul att retas eller kanske vara rent jävlig.

Däremot fattar jag inte hur man kan säga "Jag blev riktigt äcklad..." om en tjej som offrar sig såpass att hon säljer sig för att man ska klara upp ekonomin då man själv inte orkar arbeta. Snacka om uppoffring! Seriöst, det är otroligt otacksamt om du frågar mig. Sen anser jag väl att det hade varit bättre att satsa på vårdbiträde eller något liknande...

/Zest
Men eller hur! Håller verkligen med. Att Lemasive är tämligen osympatisk har jag bestämt mig för längesen.. men ändå.. :S

Och Lemasive, var det inte du som hittade en porrfilm med ett gammalt ex från USA?
Vad gör du med tjejerna egentligen?
Citera
2007-04-21, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZestForLife

/Zest
Jag tycker också att hon är riktigt söt i PorrSMS reklamen.
Den har ju fått mig att gå in på sidan i hopp om att få se mer av henne.
Det verkar dock vara ett fall av falsk marknadsföring eftersom hon inte finns i deras filmer...
Citera
2007-04-21, 15:15
Medlem
Grooblles avatar
Kvinnan på den reklamen är med största sannolikhet inte ditt EX. Känner igen henne från flera amerikanska produktioner, ingenting jag orkar kolla upp nu dock.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in